Yayımlanma 19 Temmuz 2013
Kaydedilme 2012-13
Tarz Pop, Elektronik müzik
Süre 41:59
Dil İngilizce
Şirket Hollywood Records
Yapımcı Mitch Allan
Stars Dance Selena Gomez'in 4. stüdyo albümüdür ve ilk solo albümüdür. The Scene'den ayrılarak yapmıştır. Hollywood Records tarafından yapılan albüm, 2'si tekli olmak üzere 15 şarkıdan oluşmuştur. 7 ülkede ve 10 radyo kanalında 1 numaraya yükselen albüm, aynı zamanda ilk haftasında ABD'de 97 bin kopya satarak, Jay Z, Imagine Dragons, Justin Timberlake ve Bruno Mars gibi rakiplerini geçerek ABD Billboard 200 albüm listesinde 1 numaraya ulaşmıştır. Ağustos 2014 itibariyle albüm, yalnızca ABD'de 428 bin kopya satmıştır. Young Holywood Awards ödüllü albüm. Stars Dance albümü pop ve elektronik müziğin yanı sıra dubstep, tekno, disko ve rock müziğin ve pop müziğin karışımı olan worldbeat türleri bulunmaktadır. The Guardian yazarı Caroline Sullivan albümü 'Elektronik müzikten Bollywood'a geçiş' olarak değerlendirmiştir. Jason Evigan ise 'Selena'nın gerçekten hoş bir etnik etkisi var; dans, davul ve bunun gibi şeyler' Aynı zamanda müziğini Jeniffer Lopez'e benzetmiştir. Los Angeles Time yazarı August Brown ise Stars Dance almümü için 'şımarık' ifadesini kullanmıştır fakat Slow Down teklisini oldukça iyi bulmuştur.
Gomez, albümü desteklemek amaçlı Stars Dance Tour'una çıkmıştır. Ancak Asya ve Avustralya konserlerini iptal etmiştir. Tur kapsamında ise 56 konser vermiştir. Ayrıca Stars Dance Tour'dan 22 Milyon dolar elde etmiştir.