Sampai di hotel, setelah mereka daftar masuk, mereka terus masuk ke dalam bilik yang ditetapkan.
Umu dengan Zaiqah satu bilik manakala Eyzkai, Nadilah dan Khainisa satu bilik dan Afran bilik lagi satu.
Ishh.. geram betul aku dengan mamat tadi tu.. ada ke cakap benda tu excident sedangkan terang - terang dia yang langgar aku.. dia ingat aku tak pandai cakap Korea ke? Aku pandai ok.. jalan kat Korea pun aku hafal tau..
Zaiqah: Umuhirah?
Umuhirah:apasal?
Zaiqah:asal kau nampak marah je kat airport tadi?Ingat juga budak ni.. ingatkan dah lupa..
Umuhirah:oh tadi...ada seorang mamat ni langgar aku.. pastu boleh pulak dia cakap kat kawan dia excident.. dh la takda minta maaf,tak gentlemen langsung.
Ishhhh geram nya..
Zaiqah: sabar sabar..
Zaiqah membuat tangan seperti tanda berhenti.. bukan dia tak tahu kawan dia seorang ni.. panas baran di tambah lagi ego kecam pulak tu..
Nasib dia tak buka teak won do dia.. desis Zaiqah.
Umuhirah:tapi kan...
Zaiqah:tapi apa??
Umuhirah:aku rasa dia Islam dan orang Malaysia lah.Zaiqah:kenapa kau cakap macam tu??
Tadi cakap lain sekarang ni lain pulak.. blur juga aku..Umuhirah:yela.. aku dengar dia cakap 'Ya Allah' dan 'kalau aku jumpa kat Malaysia' dalam bahasa Malayu pulak tu..
Zaiqah: ye kot.. dah la,lupa kan je la..
Umuhirah:ok..Umuhirah:em...kau mandi dulu ke.. aku??
Zaiqah:kau la..Kau ni Umuhirah kalau mandi paling cepatnya 1 jam,apatah lagi kalau lama..desis Zaiqah.
Zaiqah:tapi cepat sikit tau... nak pergi jalan jalan lagi ni,makan lagi..
Umuhirah:ok..(katanya sambil menbuat tanda 'ok' kepada kawannya)Macam macam je perangai kawan aku seorang ni -desis hati Zaiqah.
YOU ARE READING
IS IT TRUE??? [malay]
RandomAku cabar kau nikah dengan aku-Ashraff Ok..aku terima,kau ingat aku takut-Umuhirah Apakah yang bakal berlaku pada perkahwinan yang hanya disebabkan ego ?? Adakah perkahwinan mereka akan bahagia atau sebaliknya??