-Si cum e in America?il intreb pe fratele meu.
-E foarte bine. Castig multi bani si am un apartament destul de mare. Dar tot mi-e dor de tine,Eunhoon. Abia astept sa vin in Coreea!
-O sa vii aici? Cand?spun eu fericita.
-Nu stiu. Cat de repede pot eu. Oricum te voi anunta din timp,stai linistita. Acum ma duc sa ma culc. Am avut o zi foarte obositoare si maine am servici,nu ca tine care esti in vacanta. Ai grija de tine!
-Si tu la fel! Pa!
Si zicand asta,am inchis laptopul. A devenit un obicei sa vorbesc zi de zi cu fratele meu pe Skype. A plecat in America acum o luna ca scriitor.
Ma ridic lenesa din pat si ma uit la ceas. Este abia ora 9:30 si e prima zi de vacanta de primavara. Ah,ce bine e fara scoala.
Ies din camera mea,apoi intru in bucatarie. Dupa ce am deschis frigiderul am observat ca ar trebui sa mai fac niste cumparaturi.
Totusi am putut macar sa imi fac o ciocolata calda. Mi-am luat cana,apoi am iesit din bucatarie. Ajungand in fata usii camerei mele,am impins cu piciorul usa,apoi am intrat,insa nu eram singura.
In fata mea se afla un baiat cam de aceasi varsta cu mine. Era intins pe jos,cu fata spre tavan. Avea ochii deschisi si o privire nedumerita.
Vazandu-l,m-am speriat ingrozitor,asa ca am scapat cana cu ciocolata calda pe jos,tipand:
-Ce cauti in camera mea?!
Auzindu-ma,s-a ridicat de pe jos,uitandu-se la mine si zicand:
-Nu stiu.
Si de aici,toata viata mea s-a schimbat.
----------------
Si dupa cum vedeti,am inceput o poveste noua. E diferita de Korean Life.
Acest capitol plictisitor a fost un fel de prolog. Celelalte nu o sa fie asa de scurte si plictisitoare ca acesta.
Sper ca o sa va placa! :>
Va rog sa imi spuneti parerea voastra despre aceasta carte. Vreau sa stiu gandurile voastre :3
Annyeong,coreeni mici!🇰🇷
---------------------------
story idea:@peachytae
CITEȘTI
Alien | taehyung
Fanfiction"-Ce cauti in camera mea?! -Nu stiu." Si din acea zi,Shin Eunhoon va trebui sa aibe grija de un frumos extraterestru,Kim Taehyung,venit de pe alta planeta. ~coperta facuta de mine~