-,, O fată cu o gîndire perversă nu e neapărat o curvă, e o fată care ştie ce vrea'', îi spune Tini lui Jack după ce acesta îi verificase mesajele de pe telefon cu noul său iubit, şi cu fostul cu care încă comunică.
Tini era o fată bună, însă la 16 ani, pentru o fată, după părerea lui Jack nu era normal ca ea să fie întratît de perversă.
-,,Eşti mică Tini'', îi reproşează Jack.
-,,Pff, dar Cande cît avea cînd i-ai tras-o prima dată? nu avea 15?''
-,,Avea aproape 16, dar tu nu eşti Cande, şi Damon al tău, nu e ca mine, să aibă grijă de o fată, şi să o iubească''
-,,Ce vrei de la mine?'' a început Tini să țipe.
-,,Vreau doar să nu crești o curvă ca toate parașutele din clasa ta''
-,,Dar Cande nu e curvă, că se fute de la 15?''
-,,Nu, pentru că nu am schimbat deja 10 iubiți ca tine, am avut doar unul de la 13 ani, era normal ca la aproape 16 să ne-o tragem, nu?'' am intervenit eu.
-,,Dar te săruți cu toți băieții de prin școală, toți te cred o curvă''
-,,Și dacă mă sărut?, doar nu mi-o trag cu toți nu?''
-,,Fetelor gata'' ne opreste Jack. ,,Tini, eu vreau ca tu să crești o regină, nu o prințesă care se fute cu tot regatul'' i-a zis Jack calm.
-,,O să țin cont''**Din perspectiva lui Tini**
Pff, să vezi tu Jack, nu îmi controlezi tu viața''.
Mă îndrept spre agenția ,,Plăcerea e aici''.
Intrînd în clădire am văzut-o pe Moly, colega mea.
-,,Hey, Moly, ce cauti aici?'' Moly era la fel de bună ca Cande,avea un corp perfect.
-,,Aștept un client, dar tu?''
-,,Damon mi-a zis să vin aici''
-,,Pff, de cîte ori mi-am tras-o cu Damon, el e experimentat, vine deseori și și-o trage cu curvele mai tinere, te-a trimis aici? presupun ca ești virgină, ai să îi aduci mare profit tatălui său, te înveți să te fuți, iar apoi Damon și-o va trage doar cu tine''Am intrat în biroul directorului, s-a uitat puțin la mine, și m-a întrebat.
-,,Ce cauți aici?''.
-,,Sunt Martina Styles, numele nu vă spune nimic?''
-,,Tatăl tău e John Styles, marele om de afaceri, iar fratele tău Jack Styles, chitarist în fosta trupă ,,Bones'', și mama ta, la fel o bine cunoscută reporteră, Amanda Styles''
-,,De unde cunoașteți atîtea despre familia mea?''
-,,Damon m-a informat că vei veni, întrebarea mea e, ești sigură că vrei s-o faci?''
-,,Da sunt sigură''
-,,Atunci vii mîine la 19:30, e bine?''
-,,E perfect''.**Din perspectiva lui Jack**
Pe unde o umbla și aia?.
O sun și are telefonul închis, numai să ajungă ea acasă.
O sun pe Cande.
-,,Trebuie să ne vedem iubito, mii dor de corpul tău, mii dor de gemetele tale, de chipul tău, de zîmbetul tău, de tine iubito''
-,,Jack, ai uitat ce zi e azi? E joi iubire, avem cina cu familia Gray''
-,,Ehh, să fii cuminte scumpo, să nu mi te săruți iar cu David'' chicotește.
-,,Nu-mi zi că te face gelos'' rîd eu.
-,,Pe mine? Noooo''
-,,Te-am pupat''**Din perspectiva lui Cande**
Mă ridic sus pe scări și îmi dau seama că David mă urmează, mă întorc spre el și îi fac un semn cu mîna ,,urmează-mă''.
Am ajuns în camera mea, el și-a dat sacoul jos și a început să mă sărute sălbatic, m-a ridicat și m-a trîntit de un perete al camerei, spargînd un tablou. Mă ridica din nou pînă la ușă și o încuie, pervers băiatul. Mă mai ridică odată și mă trîntește pe pat, se urcă pe mine și continuie sărutul, lasînd ca limba mea să domine. M-a urcat pe mine deasupra și mi-a descuiat fermoarul rochiei. Eu am început să-i descui nasturii cămeșii, nu am știu că are așa pătrățele. Cînd mi-a dezbrăcat rochia, mi-a observat toate mușcăturile de pe corp.
-,,Cine ți le-a făcut?''
Telefonul meu a început să vibreze, ridic telefon și zic.
-,,El''Știu, e scurt și cam neinteresant, deloc pervers, însă nu am avut destulă inspirație pentru ceva mai interesant, nici nu e prea lung, dar mi-am dat silința. Fata fără nume ❄