#Tu ai fost primu, dar oare ai să fii și ultimul?

11.5K 112 8
                                    

**Din perspectiva lui Tini**
Deci sper ca petrecerea asta să aibă succes. Odată înviață ai 17 ani.

-Hey, ce jucăm?, sticluța sau 10 minute în paradis? întreb eu.
-Dar nu suntem destul de beți. Zice James.
-Ai băut destul we. Îi spune David.
-Deci să înțeleg că jucăm? Mai întreabă încă odată Cande. Hai să jucăm 10 minute în paradis, ce mi se pare că vor fi mai multe, și rîde, sticluța e pentru copii de 14 ani.
-Ok, oricum mă duc să aduc o sticlă, altfel cum o să jucăm? zic eu rîzînd.
Aduc sticla și o învîrt, nimeresc David și Cande, observ puțină gelozie în ochii fratelui meu.
-Vă închidem într-o cameră? Întreabă amjzant Jack, ascunzîndu-și gelozia. Cande se ridică și îl sărută pe Jack.
-Desigur. Zice ea după ce rupe sărutul.

**Din perspectiva lui Cande**
-Deci David? Ești gata să terminăm ce am început zilele trecute?
-Dezbracă-te cît de repede poți.
Ambii în cîteva secunde eram goi rămînînd doar în lenjerie. El mă trîntește de un perete și mă sărută adînc, în timp ce mîinile lui îmi lăpăiau tot corpul. Apoi el s-a pus în genunchi și a început a-mi trage chiloții jos cu dinții. După ce acești au au dispărut se ridică sus la sîni, scoțînd imediat și sutienul de pe mine. Cînd el a rămas fără boxeri ne-am dat seama că suntem într-o cameră fără pat, perfect, era doar o masă. David ma i-a în brațe și mă pune pe masă sărutîndu-mă din nou, mîinile lui în acest timp plimbîndu-se pe lîngă feminitatea mea și făcîndu-mi mici plăceri la atingeri.

**Din perspectiva lui Jack**
-Au trecut acele 10 minute, nu?
-Bine Jack, dute tu și vezi ce fac ăia acolo.
Ajung în camera unde erai ei doi încuiați, Cande era pe masă, sărutîndu-se cu David, ambii erau dezbrăcați. Cande mă observă, îl împinge pe David, vine spre mine, mă trage de cămașă și închuie ușa. Începe să mă dezbrage, credcă o com face în 3, dar la cît de beți suntem nu cred că mai contează.

**Din perspectiva Miei**
-Băi, ãia și-au încuiat ușa, degeaba așteptăm, doar cameri mai sunt nu? Să continuăm jocul și vedem cine cu cine ne cuplăm, și așa și vom rămîne.
-Hai mă mai bine în 3, învîrte unul și cu acei doi care nimesrește.
**Tini**
Grupurile au fost următoarele.
1. Mia, Moly și James.
2. Luke, Diego si Lodo.
3. Marco, Amanda, Justin.
4. Rebeca, Anne si Jorge.
5. Eu și Stef.
(Mulți alții, mii lene mie acum să cau t nume)

**Din perspectiva lui Cande**
Am fost pusă jos(poziția unui cîine pisică, ce vreți voi), țineam în gură bărbăția lui David, iar Jack mi-o trăgea, nu puteam să gem pentru că aveam în gură și lingeam ceva ce David numește bogăție. După ce Jack s-a săturat să împingă în mine cu ură. M-au trîntit din nou de perete, Jack mă săruta, iar David îmi lingea și mușca feminitatea. Cînd Jack a rupt sărutul, am putut și eu să gem. Băieți s-au început a săruta, iar eu mi-am desfăcut cracii și mi-am vîrît degetele înauntr-ul meu, scoțîndu-le apoi și vîrîndu-le în gură. David a rupt sărutul cu Jack și a început să mi-o tragă el. Am început a scoate gemete.

**Din perspectiva lui James**
Cu Mia mi-am m-ai tras-o, iar Moly e o curva, cele mai bune partenere la jn sex în 3. Fetele s-au început a săruta apoi eu am început să înping în Mia, iar Moly s-a pus într-un mod în care eu sugeam din ea. Ambele gemeau de plăcere. Apoi rolurile s-au inversat, doar ca Mia îi și sugea sînii lui Molly. Fetele astea îs tari.

**Tini**
Eu eram singură cu Stef, acesta împingea în mine eu fiind lipită de perete, apoi am mutat locul pe pat. El împingea cu putere. Eu am ajuns deasupra și doar stăteam cu bărbăția lui în mine. Și mă aplecam să-l sărut. După ce a ieșit definitiv din mine, am început să sîngerez.
-Steg, sîngerez.
-Stop, vrei să spui, că tu în această seară ți-ai pierdut virginitatea?
-Da, și e normal că sîngerez?
-Desigur.

**Din perspectiva lui Jack**
Eram toți din nou în salon.
-Deci ce mai facem? întreb eu plictisit.
-Hey, ce ar fi să jucăm adevăr și provocare?
-Ar fi bună ideea.
Ne-am jucat, au fost mai multe săruturi și dansuri striptiz. Am sărbătorit pînă dimineață, petrecerea surioarei mele a avut succes.

Următoarele capitole nu vor mai fi chiar foarte perverse ☺ Fata fără nume

Curva (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum