36"

557 29 6
                                    

Ramona fazla heyecanlıydı. Avuç içleri terliyor ve kaşınıyordu. Geniş koltukta tek başına otururken Luke'un onun için odayı hazırlamasını bekliyordu.
Sırtını dikleştirdi, çocuk yukarı çıkalı yarım saati bulmuştu.
Ramona daha fazla bekleyemedi, koltuktan kalkarak merdivenlere ilerledi. Trabzana nazikçe elini koyarak ilerledi.
Luke'un içeriden gelen telaşlı mırıltıları hangi odada olduğunu belli ediyordu.
Ramona kapının kulpunu tutarak çevirdi. Sessizce kapıyı ittirerek Luke'un yatağa koşuşturuşunu izledi.
Daha odayı inceleme fırsatı bulamadan Luke arkasını döndü ve kızla karşılaştı.
"Ben de tam seni çağıracaktım."
Ramona kısa bir tebessüm etti. Çok sessizdi, normalde olsa çenesi nadiren kapanırdı şimdiye kadar. Suskunluğu heyecandan olsa gerekti.
"Çok fazla mı beklettim? Yoksa bir şey mi oldu? Vaz mı geçtin? Tanrım, hayır. Üzgünüm, lütfen hayır de."
Ramona, susmayan Luke'u geride bırakarak odanın ortasına ilerledi.
Karanlık odayı mumun titrek ışığı aydınlatıyordu.
Odayı inceledi; duvardaki posterleri, odanın bir köşesinde saklanmaya çalışılmış kıyafet yığınını, Luke'un telefonundan gelen slow parçayı, yatağın üzerindeki peluş penguene...
"Hey, bu da ne böyle?"
Ramona, Luke'u tamamen unutarak yatağa ilerledi. Peluş oyuncağı eline alarak onu inceledi.
"Belki biraz olsun seni rahatlatabileceğini düşündüm."
Ramona, penguene sarıldı.
"Beni kesinlikle rahatlatacak."
Ramona, Luke'a tekrar baktığında ensesini kaşıdığını gördü.
"Peki, ne zaman istersin? Yani başlamayı."
Ramona tek kişilik yatağa uzanarak başının yanına pengueni koydu.
"Hemen şimdi neden olmasın?"
Luke elimi ensesinden çekerek Ramona'nın yattığı yere gitti.
Kısa bir süre bakışmalarının ardından Luke, uzanarak kıza dudaklarını bastırdı. Ramona Luke'un kollarına tutunarak onu üzerine çekti.
Tek kişilik yatakta zor hareket ettiklerini fark edince Luke dudaklarını ayırdı.
"Ebeveynlerimin odasını hazırlayabilirdim, en azından yatakta rahat hareket edebilirdik; fakat bunun kendi odamda olmasını istedim. Böylece buraya her yattığımda seni düşünecek ve mutlu olmama bir neden olacaktı."
Ramona güldü, Luke da güldü. Ramona uzanarak dudaklarını Luke'un beliren gamzesine dokundurdu.
"Bu yatak, benimle mesajlaşırken yattığın yer mi?"
Luke, elleri ile peluş oyuncağı itekleyerek Ramona'nın başının iki yanında sabitledi.
"Ve seni düşünerek yaptığım bütün mastürbasyonların yeri."
Ramona utanmadı, bunun için bir sebep yoktu.
"Artık buna gerek yok. Ben varım, küçük bakiren."
Luke, kızın saçlarını yastıkta geri iterken gülümsedi.
"Ve ben de buradayım, penguen çocuk. Sadece senin için."
Luke, Ramona'ya eğilip onu öpeceği sırada kız elleri ile iterek onu durdurdu.
"Az kalsın diğer penguenimi unutuyorduk."
Ramona yere düşmek üzere olan pengueni avuçluyarak Luke'un elleri ile başının arasına koydu.
"Artık başlayabiliriz."

hikaye bitti:')
seviştiler işt;)
yeni kurguya sonra gelirsiniz dimi:)

penguin guy // l.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin