Zostałyśmy nominowane przez leuriel , za co jej bardzo dziękujemy ;) .
1. Kim chcesz zostać w przyszłości?
A: Chcę zostać architektem, ze specjalizacją na wnętrza. Ale jeszcze nie jestem pewna. :)
M: Na poważnie zastanawiam się nad medycyną.
2. Masz jakieś hobby? Jak tak, to jakie?
A: Moim hobby jest rysowanie, pisanie i czytanie.
M: Czytanie książek, pisanie i gra na pianinie.
3. Jakie sporty lubisz?
A: Bardzo lubię pływać, a szczególnie nurkować. W zimie często idę na łyżwy, a w lecie lubię jeździć na rolkach. Nie przepadam za siatkówką.
M: A jako sport liczy się zawodowe mordowanie pająków i wyłudzanie zwolnień z w-f?
A: Nope...
4. Jakie pytanie najbardziej lubisz zadawać ludziom?
A: " Czy lubisz Władcę Pierścieni i Hobbita?"
M: Nie zadaję pytań, jestem cynicznym socjopatą. A jeśli już to "Co czytasz?".
5. Czy łatwo wzruszasz się na filmach?
A: Raczej nie... Ale kiedy oglądałam "Thor" to bardzo wzruszyłam się losem Lokiego.
M: Nope. Chociaż... Raz poryczałam się na "Igrzyskach Śmierci: Kosogłos cz.2". No i zawsze ryczę na śmierci Boromira. DLACZEGO AKURAT *ON* DO CHOLERY?! DLACZEGO?!
6. Gdybyś do końca życia miała "x" lat, to jaki wiek byś wybrała?
A: Bycie dzieckiem jest cudowne. Zero obowiązków niczym nie trzeba się przejmować ani wstydzić. Ale ja jednak wybieram 18 lat. Wtedy jest się młodym dorosłym i można wyjść za mąż.
M: Dzieciństwo jest naprawdę niesamowite. Zero spraw, którymi się trzeba zajmować i pracy, ale jednak chyba lepiej mieć osiemnaście lat. Jest się wtedy dorosłym, ale ciągle nie ma takiego nadmiaru obowiązków.
7. Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia i dlaczego?
A: Uwielbiam sobotę! Bo mogę się porządnie wyspać.
M: SOBOTA! I nie tylko dlatego, że jest weekend, ale dlatego że się wtedy urodziłam.
8. Jaka czynność najbardziej cię relaksuje?
A: Jak chcę się zrelaksować biorę długą ciepłą kąpiel z jakąś ciekawą książką. Czasem oglądam jakiś interesujący film.
M: Po prostu czytam lub piszę albo oglądam filmy Marvela z lodami OREO.
9. Wolisz zgiełk miasta czy relaks wśród dźwięków natury?
A: Wolę mieszkać w dużym mieście, ale lubię wyjeżdżać do mojego domku letniskowego w górach i tam pobyć w ciszy i spokoju albo poćwiczyć strzelanie z łuku.
M: Uwielbiam życie w dużym mieście, ale czasem warto po prostu wyjechać do lasu lub w góry i pobyć w ciszy.
10. Czy jest coś, co lubisz jeść na poprawę nastroju?
A: TAK! Zdecydowanie lody czekoladowe! Kocham czekoladę, a szczególnie lody.
M: LODY OREO. I ewentualnie piernik.
My nominujemy:
- Tost02
Nasze pytania:
1. Jakie są twoje cztery ulubione książki?
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
3. Jeśli miałabyś/aś wybrać świat z jakiejś książki i żyć w nim do końca życia, to co to byłby za świat?
4. Jaki jest twój ulubiony kolor i dlaczego?
5. Jaki jest twój ulubiony bohater z książki lub filmu i co ci się w nim najbardziej podoba?
6. Czego słuchasz podczas pisania?
7. Masz jakieś ulubione zwierzę, jeżeli tak to jakie?
8. Ulubiony film?
9. Masz do wyboru mieć dowolną magiczną moc. Jaką wybierzesz?
10. Ulubione słodycze/deser?
CZYTASZ
Libster Blog Award
AléatoireNasze odpowiedzi na nominacje do Liebster Blog Award! Za wszystkie bardzo dziękujemy i zapraszamy do czytania!