Burası benim evim. Yıkık dökük ahşapların içinde gizemli bir kapıyla açılan diyar. Tek bir dünyanın birden fazla boyutlara sahip olabileceğini düşünebilir miydiniz? Ben edemezdim. Burası savaşçı gardiyanların evi ve ben onlardan biriyim. Bize dekha denir. Dekha'nın anlamı koruyan, kontrol eden, yönetendir. Bizler Verbum'da yaşarız. Verbum yöneticiler tarafından çok eski zamanlarda atalarımızın belirlediği bir sistemle yönetilir. Verbum halkı üçe ayrılır ve her grubun bir temsilcisi vardır. Ateş, su ve toprak. Bizler okulda hangi gruptaysak o grubun eğitimini alırız. Ben Ateş grubundayım. Bütün arkadaşlarım da Ateş grubundalar. Olağanüstü hal durumlarının dışında grupların halkları birbirleriyle iletişim kurmazlar bana kalırsa bu çok saçma ancak bizim yönetimi sorgulama gibi bir şansımız yok. Sadece iki arkadaşım var. Stefan ve Eric. İkisine de kendimden bile daha fazla güvenebilirim. İkisinin de erkek olması tuhaf gelebilir ama benimle birlikte zaman geçirmekten keyif alan bir tek onlar. Belki de sorun benden kaynaklanıyordur. İnsanlarla olan iletişimimin harika olduğu söylenemez. Yanımdayken tek rahat davranabildiğim insan onlar. Yakında hangi gruba gideceğimiz belirlenecek. Bu yüzden her yerde bir heyecan, karmaşa var. Herkes seçilmek istediği grup hakkında konuşuyor. Kimi yeni yaşama sahip olup eski hayatının sayfalarını yırtıp atmak istiyor, kimi ise doğup büyüdüğü yerde kalıp hayatına kaldığı yerden devam etmek, ailesinin yanında kalmak istiyor. Benim ikinci seçeneğim yok. Ailemi hiç tanımadım. Nasıl burada olduğumu kimse bilmiyor, tabii bende. İki gün sonunda sır gibi saklanan bir sistemle hangi gruba gideceğimiz belirlenecek. Bu zamana kadar bu sistemi gören tüm büyükler bizlere bu sistemin nasıl olacağını söylemiyorlar, adeta bu anı hafızalarından silinmiş gibi konuşuyorlar. Ne kadar merak etsem de yakında bunun cevabını alacağım. Artık eskisi kadar merak etmiyorum çünkü bu merakımın yerini külleriyle doğmuş yavaş yavaş bir yangına dönüşecek olan korku alıyor.
BU BENİM YAZMAYA BAŞLADIĞIM İLK HİKAYEM LÜTFEN ALTINA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN VE BEĞENİLERİNİZ BANA İLETİN. TEŞEKKÜR EDERİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMGALANMIŞ
FantasyVerbum'da yaşayan sıradan 18 yaşında bir kız olan ben nasıl böyle bir çıkmaz sokağın içine düşmüştüm. Yaklaşık iki gün sonra hangi gruba gideceğim belli olacaktı. Ateş, su ya da toprak. Eğer o gün kapının önünde onu bulmasaydım her şey çok daha far...