Yanmak? Atesin Yerine Göz Dikmektir.

58 2 0
                                    

-Gündüzleri o, bu, şuydun.. Bir tek geceleri sen ve bendik.

Yerle yeksan bedenimde, gördüğüm rüya mıdır, yoksa elbet uyanacagim bu bayginliktan, kaldigim yerden devam etmenin telasimidir, bilmem. Cok degil daha bir kac gun once, gözlerim, saatlerce gozlerinin avlusunda volta atiyordu. Kalbim beyazlarini giymis, hayatimdaki butun kacaklari tamir etmistim. Sessizligimiz bile baş ağirtiyordu artik. Geçmiştik uzun uzun konuşmayı... '' Sual, biliyor musun, ay ile günes aslinda en buyuk iki asiktir. Ikiside ayni gokyuzunde, bizim gibj ayni sehirde yani. Biri gunduz mesaisinde, biri gece nobetinde. Ikisindede gecim derdi, ayni bizim gibi. '' Nasil guluyorsun sen oyle ya, icime icime bakarken. Denizleri yerinden oynatir gibi. Kirpiklerinde dalgalar... Ahh! Herks icin dunyanin en buyuk aski kendi askidir. Biz kucuk kalsaydik hep. Hicbir sey olsaydik. Ise yaramasaydik. Gozum yoktu be fazlasinda. Yetiyordu ellerinden içtiğim su. Saclarinda dort mevsim... Ne biliym yetiyordu sana acikmak, seni cekmek, sana yuz tutmak.
Basim sersemledi yine. Sanki kapi biraz daha yaklasti kulaklarima. Tam ruyanin en tatli yerinde uyanmak gibi. 5 dakika daha ya. 5 dakika sonra sicabilirsin hayatimin icine. 5 dakika sonra kaderime lanet okutabilirsin. Gerci zaman ne zaman bizden yana olduki. Ya erken kalktik vuslattan ya da huzur bize hep 5 gecti. Kir bari su kapiyi artik, gir iceri her ne getireceksen. Bekleme, gelemiyorum felaketimi almak icin. Acamiyorum suan goz yasimdan baska hicbir kapiyi.
Tek bir hamle yapma sansim var gibi, surunerek ilerledim. Neye uzanmaya çalışıyorum, kapiya mi, karanliga mi? Actim sonunda actim. Gir iceri hadi her neysen. Apar topar iceri dalan bir cift ayak gordum sadece. Topuklu ayakkabi mi o? Ben yine aska dalmak istiyorum. Ona gitmek onda kalmak istiyorum.
Sesinden taniyorum bu ayaklari Seval evet Seval. Iyide kac yil oldu be kizim, nerden geldin sen, nasil, niye? Beni niye buldun. Tam zamani degil mi?
"Sual.. "," Sual"...
Duyuyorum seni, ama cevaplamak istemiyorum. Ben atesin yerine goz diktim sen gelmeden az evvel once. Suan sana verebileceğim tek cevap, yanmak...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Erkek AteşşşWhere stories live. Discover now