Lydia Victoria Wife . O fata de 11 ani, care locuia in Londra, fara familie , fara prieteni, fara nimic. Era o cauza pierduta. Era o fetita bleaga fara familie, pierduta complet care nu stia ce sa faca cu viata ei asta era acea Victoria. Dar s-a schimbat ceva in sufletul ei cand i-a intalnit pe Even,Li si Black. Acolo, intr-o mica parte a sufletului ei stins mai era o licarire de speranţa care erau cei trei copii.
Complet debusolata de propunerea lui Black de a intra in gasca lor si de a trece de nu stiu ce test voiam sa refuz nestiind ce o sa ma astepte dar m-am gandit o bucata de timp. Ce as avea de pierdut? Numai am parinti, o casa si nici rude... nu mai aveam nimic. Poate sa stau sub aripa lor nu va fi asa rau. Vo-i avea pe cineva care sa imi fie alaturi... sper.
-Bine, vo-i veni cu voi.Spun fiind sigura pe cuvintele ce tocmai le-am rostit.
-Foarte bine V, atunci hai cu noi sa iti aratam lumea noastră. Zise Li cu o oarecare multumire de raspunsul dat de mine. Si cu asta am plecat cu ei catre ,,lumea lor ".Ei erau cam de-o seama cu mine. Even avea 12 ani,Black 11,iar Li 12 ani. Era chiar amuzant comportamentul lor. Black era gen fata nebuna si cu un stil aparte pe care nimeni nu il putea copia, Li era cel ,,prostut" din gasca, iar Even era durul grupului cat si maimutoiul.
Mergeam de 20 de minute pana am ajuns in fata unei porti imense asemenea celor de la inchisori cu un zid de ciment foarte masiv.-Am ajuns. Spuse entuziasmata Black insa mie imi era putin teama si simteam cum un nod mi se urca in gat.
Au deschis poarta de fier ce ascundea o cladire micuta si un drum perfect asfaltat cine stie cat de lung erau si multe multe persoane. Din nu stiu ce motiv un fior trecuse rapid prin mine.-Hai V! Am auzit-o pe Black care era cu mult in fata mea. Am pasit usor inauntru. Toti si-au fixat privirea pe mine uitandu-se la mine ca la un experiment ciudat abia scos din laborator. Simteam cum parul de pe maini se ridica si stomacul mi se intorcea pe dos. Ma uitam in jur vazand fetele interesate si curioase a celorlalti. Privirea imi fugi spre prietenii mei care imi zambeau larg.
-Bun venit in lumea noastra V.Imi spuse Even entuziasmat.
-Wow! amm... Si ce anume e locul asta?
-Aici e pista noastra. Aici facem cele mai tari curse, aici e locul careia sa ii spui acasa. Zise el in timp ce inchise ochii si inspira adanc. Am facut si eu ca el si am inspirat adanc narile fiindu-mi invadate de un miros slab de benzina si motorina.Adoram mirosul ăsta.
Ma intorc spre scartaitul provocat de rotile unei masini ce se intrepta spre mine.Am simtit cum am incremenit uitandu-ma la maşina ce venea spre mine. Nu mai auzeam nimic decat bataile inimii mele care mai avea putin si sarea din piept. Scena era cunoscuta. Cu 24 de ore in urma părinţii mei au murit intr-un asemenea accident. Aveam sa mor ca ei,sa fiu aruncata de masina ce se apropia din ce in ce mai mult de mine. Inima incepu sa pulseze mai tare in mine.Nu imi era frica de moarte,am mai vazut oameni murind, eram pregatita sa ma duc la parintii mei dar nu voiam acum, eram prea tanara, inca nu imi traisem viata ratata. Eram pregatita sa fac cunostiinta cu durerea, cu intunericul cu linistea dar chiar in acel moment doua brate m-au impins din fata masinii cazand la pamant cu un corp destul de greu deasupra mea.Ok dragilor asta a fost am pus next dupa atata tiiimp.
Mii de scuze ca a durat asa mult dar am sa postez mult mai des de acum.
Stiu ca se aseamana putin cu DL dar va promit ca nu are legatura cu DL.Ok sper sa va placa puup:* :*
*da da e scuuurt *