5.

31 2 0
                                    

-Oh te-ai trezit,cum te simti? Esti mai bine? Intorc capul si vad un baiat. Imi era cunoscut, semana cu... Oh doamne semana cu baiatul din vis. Avea ochii albastrii si parul castaniu. Semana cu el doar ca intr-o versiune mai tanara. Nu, asta nu putea fi real, era din cauza visului. Probabil ma marcase.

-Ce s-a intamplat?intreb incet din cauza durerii .

-Cand era sa te calce masina, eu te-am impins si ai cazut destul de tare lovindu-te la cap. E vina mea, imi pare rau.

-Nu ai de ce. M-ai salvat. Iti multumesc,daca nu o faceai as fi fost moarta acum din cauza masinii.

A zambit cand a auzit ce aveam de spus. I-am zambit inapoi in semn de,, totul e in regula".

- Eu sunt Louis,a spus dupa un moment de tacere, pe tine cum te cheama?

-Numele meu e...am stat putin si m-am gandit,daca am venit aici ar trebui sa incep o noua viata, de acum nu mai sunt Victoria sunt doar V,...e V. Spun hotărata.

-De la ce vine V?intreaba incruntat. O firar nu se multumeste doar cu atat? Trebuie sa ma duc din nou in trecut.

-Vine de la Victoria.

-Victoria si mai cum?

-Lydia Victoria Wife.Spun dintr-o singura suflare. Louis m-a privit parca speriat si a inghitit in sec...

LOUIS POV.

  Nu se poate ,nu are cum, nu are cum sa fie Victoria,acea Victoria. Poate era doar o coincidenta.Dar avea aceasi ochi mari si intunecati,piele alba, buzele rosii si parul negru, pana si numele. Dar numele de familie nu e acelasi. O cheama Wife nu Tomlinson.Doar daca... da asta parea destul de posibil sa fi fost... sa fi fost adoptata. Oare ar trebui sa ii spun? NU! Nu puteam sa ii spun pana nu aflam mai multe despre ea si nu ma asiguram ca ea chiar este sora mea pierduta.

-Te simti bine? O aud intrebandu-ma. De ce te holbezi la mine? ma intreaba putin amuzata de reactia mea. Nu observasem ca ma holbam la ochii ei pana acum. Acei ochi frumosi si negrii pe care nu ii mai vazusem de mult. Mi-a fost asa dor de ea .Fara sa imi dau seama m-am dus sprea ea si am tras-o intr-o imbratisare stransa .A stat putin si s-a gandit pana sa imi raspunda la imbratisare .Era ciudat pentru ea ca un baiat care abia l-a cunoscut sa o imbratiseze, dar pentru mine era ceva ce imi doream sa o fac de prima data cand s-a pierdut si am inceput sa o caut. Nu imi vine sa cred ca dupa atata timp o vad iar. Dar ce facea aici? De ce nu era cu familia ei noua? Stii ceva nici nu imi pasa, imi pasa ca este acum langa mine.
    Am rupt imbratisarea si am privit-o. Era mai frumoasa si mai mare, cam de 11 ani. Bandajul ce ii infasura capul se inrosea din ce in ce mai tare. M-am încruntat si mi-am dus mainile catre capul ei luandu-i bandajul si arucandu-l pe noptiera de langa pat. M-am ridicat de pe pat si m-am dus in baie pentru a lua o bucata de panza pe care am turnat alcool sanitar. Am intrat din nou in camera si m-am asezat langa ea pe pat.Parea speriata. Am dus bandajul la capul ei si l-am infasurat imprejur acoperind o parte din cascada ei neagra care ii cadea pe spate. Imi analiza fiecare miscare parca intrebandu-se de ce am grija de ea. Arghh daca ar stii.

VICTORIA POV.

-Multumesc, am spus după ce mi-a schimbat bandajul cu unul nou. Alcool-ul imi dadea furnicaturi in tot corpul din cauza usturimii provocate de rana.

- Nu ai pentru ce ,odihneste-te, de maine vei vedea cum e sa traiesti pe pista.Voi veni mai tarziu sa iti verific bandajul si sa iti aduc mancarea.

- În regulă, multumesc pentru tot. Am pus capul pe perna. Bandajul ma incomoda. Dupa ce am auzit usa inchizanduse am inchis ochii fiind extenuata de ziua de azi. Mi am pierdut familia,am ajuns intr-o gasca primitoare, aproape eram sa mor intr-un accident,m-am lovit la cap ceea ce a provocat lesin, am avut cel mai ciudat vis ,iar acum am cunoscut un baiat care are prea multa grija de mine si ma sperie asta. Toate astea m-au extenuat, sunt obosita, sunt franta de durere si tristete, mama si tata nu mai sunt. E normal sa indur asta numai la 11 ani? E  normal sa simt acest gol in stomac de cate ori il vad pe Louis pe care l-am cunoscut acum 5 minute? Sa imi para atat de cunoscut?  Ce e neinregula cu mine? De ce ma simt asa?
     Am inchis ochii si am cazut intr-un somn adanc si linistit.

————————————————

– Trezeste-te V! Vei rata ceremonia.

–Ceremonie? Ce ceremonie?

–Pentru intrarea ta in grup. Ti-am zis ca trebuie sa treci printr-un test mai intai. Vorbele lui Black imi rasunau in cap. Acum imi amintesc. Inainte sa vin aici m-a avertizat. Nu stiam ca e chiar azi, cum voi fi capabila sa-l trec? Nu am conditie fizica prea buna si nici starea necesara pentru a ma concentra. O sa ma fac de ras si poate si mai rau ma vor da afara si atunci va trebui sa dorm pe strazi. Nu vreau asta..

Who I'm?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum