David Clebber'ı almaya giderken içinde kötü bir his vardı. Ayrıca Malcolm öldüğünde ağzında bulunan piyondan hiç bir parmak izi bulunmadı. Yetmez gibi ne ayak izi ne gören ne de duyan yoktu. Jason nedensiz bir şekilde çelik yeleğini giydi. Hanry arabada bekleyecekti. Yanlarında takviye ekip de yoktu.
Eve yetiştiklerinde Jason arabadan indi ev 4 katlı ve biraz da harabeydi. Şehrin merkezine 2 km uzaktı. Jason çıkar çıkmaz pencereden:
"Jacklin ! Bunu görmelisin."
Jacklin yukarı çıktığında feci şekilde öldürülmüş David'in cesediyle karşılaştı. Ve yine ağızda bir satranç taşı... Bu defa ki "Kale". Ölüm şekli çok ilgi çekiciydi. Duşta küveti doldurmuş içerde şarap içip kitap okuyordu. Ama ellerinde ip izleri vardı. Yani bu ona zorla yaptırılmıştı. Ve suyun içine düşen çalışan fön ölümü gösteriyordu. Eğer buraya zorla geldiyse nereden gelmişti?
Bütün ev incelenirken kapısı biraz hırpalanmış bir giriş gördüler. Mahzen gibi bir yerdi. Böyle bir yerde ne yapılabilir ki?
İçeri girdiklerinde görülen şeyler korkutucuydu. Cins cins işkence aletleri ve tuhaf duvarlar. Duvarlarda yazan Flemenkçe yazı anlaşılmadı ilk başta.
"Dood van mijn vrouw en ik hem vermoord."
Fotoğrafı çekildi ve örnek alındı. Kanla yazıldı. Ama David'in üstünde kan yoktu. Bu kan nereden geldi? Cass'in telefonuyla irkildi.
"Konuş ! "
"Ivan..."
"Taşak mı geçiyorsun lan benimle?"
"Hayır amirim. Ve bu defa ağzındaki taş 'Vezir'. Gittikçe yaklaşıyor."
"Maktüllerin arasındaki bütün bağları bulun!"
Gecenin saat 4'ünde bütün şehir bu psikopat katili konuşuyordu. İnsanlar çıkmaya korkuyordu. Bütün verileri birleştirdi. Ve çok ilgi çekici şeylere ulaştı.
2 ay kadar önce tersaneyi basan hırsız David idi. Malcolm onu ayağından vurdu ve ayağı kesildi. Patronları Ivan, uyuşturucu baronuydu. David uyuşturucuyu almak için gelmişti çünkü oğlu uyuşturucuyu Malcolm'dan satın alıyordu. Ama David de öldürülmüştü. Kalan tek kişi çocuktu. Ama Ivan'ın uyuşturucu baronu olduğu bilinirken neden tutuklanmadı? Çünkü yükseklerde tanıdığı biri vardı. Ama yüksek birine tehdit savurduğunu gören bekçi de sessiz kalmıştı ona verilen rüşvet karşılığında. Ve Ivan ölünce rahatladı. Ama neden ağzında 'Vezir' vardı? En büyüğü o değil miydi?
Arkadaşlar yb yarın akşam :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs. Solver
Mystery / ThrillerHer katil bir ipucu bırakır çünkü içinde her zaman bir yakalanma arzusu vardır. Eğer katil yakalanmazsa o dahice suçların ne anlamı kalır ki? Asıl sorun ipuçlarını yakalamaktır. Eğer yakalayabilirseniz kazanırsınız.