Mafiya ve meleyin tanıslıgı

183 22 14
                                    

Men dunyanın en tehlukeli insanlarından biri idim.İsim sadece bascılarımın mene tapsırdıgı insanları
oldurmeknen kecirdi.Yene sıradan bir gunumdeydim bascım Toni meni cagırıb oldureceyim adamın oldugu zerfi mene verdi ve men oldureceyim nobeti insanın unvanına dogru yola cıxdım. Nehayet onun Milanda olan evine gelib catdım ve qapının zengine basdım.Oldureceyim insan zengi esidib qapını acdı ve men onun sinesine tepik vurub onu iceri dogru yıxdım. Cibimdeki pistaleti cıxarıb ikisi basınnan olmaqla ona dord gulle vurdum adam qanlar icinde yere yıxıldı ve men onun olmesinden emin olduqdan sonra mekanı terk etdim.Mekannan xeyli uzaqlasdıdıqdan sonra bascım Toniye zeng vurdum ve o mene adamı oldururdunmu deye cavab verdi mense oldurdum deyib telefonu kecirdim. Sonra ise fikirlerimi dagıtmaq ucun denizin sahilindeki parka dogru yola cıdım. Parka catanda ordakı skameykalardan birine oturdum. Biraz sonra oradan oz itiyle kecen xanım diqqetimi cekdi.Men diqqetle qadını seyr etdim o cibinden cıxardıgı corekle qagayıları yedizdirmeye basladı. Nedense ilk defe idi ki, bir qadın bu qeder diqqetimi cekirdi. Gozlerimi onnan ala bilmirdim. Deyesesen ona vurulmusdum ,bu menim kimi bir insan ucun cox yad hiss idi. Axı men qeddar bir mafiya idim . Qerara aldımkı ki ,qadınla tanıs olum ve men ona yaxınlasaraq onnan adınını sorusdum. O , adının Lusi oldugunu dedi ve men onunla tanıs oldum .ve onunla sohbet ede-ede qagayıları yemlemeye basladım . Lusi mennen adımın ne oldugumu sorusdu. Cavabımda ona adımın Qonsalo oldugumu dedim ve onunla belece tanıs olduq.Men onunla tez, gorusmeye basladım . Biz onunla her senbe ve bazar gunleri gorusurduk.Qerara aldım onnan mafiya oldugumu gizledem. Qorxurdum ki, menim mafiya oldugumu bilse mennen birde gorusmez. Men qerara aldım ki , ona ureyimi acım. Onunla nobeti defe gorusduk biraz sohbet etdikden sonra,ona ilk baxısdan vurulduğumu dedim .Nedense o bunu dusunduyumden yaxsı qarsıladı ve gulumsedi sanki bir melek idi. Men onun meni normal qarsıladıgına sevinirdim . Oda mene oz ureyini acdı ve dedi. Eslinde mende seni ilk baxısdan sevirem.Onun dediklrinden sonra ozumu dunyanın en xosbext insanı hiss etdim . Men Lusi ile sagollassıb bascım Toninin oldugu mekana getdim .Mekannan iceri girende bascım Toni ile mafiya yoldasım Marcettinin kart oynadıxlarını gordum. Onlar meni gorende cox sevindilerve bascım Toni mene verdiyi isi yaxsı gorduyum ucun meni terifledi ve dedi ey o eclafın dersini yaxsı vermisen Qonsalo nobeti emrimi gozle. İndi ise get eve dincel ve men eve getdim .Eve getdim nedense sadece Lusini dusunurdum .Elebil onun uzu aglıma hek olmudu her baxdıgım yerde ve insanda onu gorurdum ve men carpayıya uzanıb yatdım. Gozlerimi acanda sabah acılmısdı. Basımı qaldırıb saata baxdım saat sekkizin yarsıydı. Men aya qalxdım ,el-uzumu yudum ,biraz yemek yedikden sonra evden cıxdım. Bascım Toninin mekanına getdim o mene yeni bir is tapsırdı ve dedi Qonsalo bu defe sene cox cetin is tapsıracam. Sen Napoliye gedib orda bizim isimize mane olan uc neferi oldurmelisen . Mene uc neferin sekli olan zerfi mene verdi ve dedi get. Men Napoliye dogru yola cıxdım ve nehayet axsam cagı ora catdım. Axtarıb uc neferin qaldıgı mehmanxananı tapdım ve iceri girdim. Elimdeki aftomatla uc neferi oldurdum ve sahid qalmasın deye mehmanxanadakı hamını . Men sehere qayıtdım ve bascım Tonini mekanına getdim.O ve mafiya dostum Marcetti meni gorende cox sevindiler ve dediler aferin Qonsalo aferin sene cox zireysen.Mekannan ayrıldım ve eve getdim.Seher Lusi ile olan gorusumuze hazırlasdım ve carpayıya uzanıb yatdım.Seher oyandım ve basladım goruse hazırlanmaga.Eynimme smokink geyindim,saat taxdım qoluma ve bahalı italyan ayaqqabıları geyindim ve men Lusi ile goruse hazır idim.Men elime bir buket cicek goturub Lusinin gorusune getdim. O sanki melek kimi gorunurdu ve cox gozel gorsenirdi.Biz her zamanki yerde gorusduk ve xeyli vaxt kecirdik ve men onunla dondurma yemeye getdik ve sonra sagollasıb nobeti goruse geder ayrıldıq. Men eve getdim ve carpayıya uzanıb yatdım. Seher oyandım ve telefonuma zeng geldi zeng eden bascım Toni idi omeni yanına cagırdı.Men onun oldugu mekana getdim . O mene yeni tapsırıq vardi ve dedi bu defe ki, tapsırıgın cox cetin olacag on a gore seninle Marcettide gedecey onlar sekkiz nefer olacaqlar ve yanlarında cox yuksek meblegde pul olacag pullu mene getirersiz o , bize adamları sekilleri olan zerfi verdi ve dedi gedin.Mafiya dostum Marcetti ve men Romaya dodru yola cıxdıq ve adamların oldugu mekana catdıx. Marcetti ve men heremize bir avtomat goturub iceri girdik. İceride sekliz neferi ve iki nefer xidmetcini oldurduk. İceride olan bir millon pulu gorduk ve sehere geri qayıtdıg. Bascımız Toninin oldugu mekana getdiy. O , bizi gorende cox sevindi ve dedi aferin usaqlar o eclafların dersini ela verdiz.O,bize dedi bes pulları goturduz?.Biz he cavabı verende o cox senindi ve dedi yaxsı islediyinize gore puldan herenize iki yuz elli min verirem. Mafiya dostum Marcetti ve men pullarımızı goturub mekkannan ayrıldıg. Men eve getdim axı sabah sabah Lusi ile yeniden gorusecem ve men carpayıya uzanıb yatdım .Qerara aldım ki , ona evlen mek teklif edim ve men onauzuk aldım.Sabah acılmısdı ve men hazırlasıb Lusi ile goruse getdim ve biz hemise gorusduyumuz mekana dogru yola cıxdım.Mekana catanda Lusi orda idi ve biz gorusduk men ona evlenmek teklif etdim o, ise menim hansı isde islediyimi sorusdu ve men ona mafiya oldugumu dedim. Lusi ise mene onunla sadece bir sertle mafiyalıqdan el ceksem evleneceyimi soyledi. Men ise ona soz verdim ve iki gun vaxt istedim.Men bilirdim ki,bascım Toni buna hec vaxt icaze vermez ve men qerara aldım ki, bascım Tonini ve mekandakı her kesi oldurum.Men eve getdim ve carpayıya uzanıb yatdım.Sabah acıldı ve men elime avtomat goturdum mekana getdim orda olan bascım Tonini ,mafiya dostum Marcettini ve adamların hamsını bir-bir oldurdum.Eve getdim carpayıya uzanıb yatdım ve sabah Lusi ile goruse getdim.Ona mafiyaddan ayrıldıgımı dedim.O, buna cox sevindi ve evlilik teklifimi qebul etdi ve men onunla xosbext heyat surdum.

İlk bölum biraz uzun oldu)) Beyensez sevinerem. Bu hele başlangıcdı

Gunesi Olmaz AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin