Anul nou

307 1 0
                                    

Astăzi este 31 ianurie 2015.Ultima zi a acestui an.Prieteni mei sunt fiecare plecați la fel si părinți mei.Părinti sunt plecați prin Germania pentru serviciu,iar prieteni mei pe la bunici,poate la munte,uni prin excursi.Iar pe 1 ianurie este ziua mea.Nimeni nu o să vină,ca de obicei.
Este ora 22:00(10p.m.) și aștept ca noul an împreună cu ziua mea de naștere să apară.Încă nu am mâncat nimic.
Îmi pun de mâncare și mănânc.Am terminat si observ că este 23:00(11p.m.),mai este o oră.
Peste o jumătate de oră:
Mă uit la ceas și văd că este 23:30(11:30p.m.).Mai este puțin.
Am aprins televizorul pe un post de muzică(MTV ROCK) și am pornit să i-au șampania si băutură.
După ce am venit de la luat băuturi mă uit si văd că este 23:45(11:45p.m.).Atunci se aude ușa deschizându-se si pe ea intră mama si tata în spate fiind prieteni mei(Liviu,2×Marina,Mădălin,Ana,Delia,Daria,Vlad,2×Mihai,Dănuț,Rebeca,Dan,2×Alexandru,Claudiu,Andrei,Cătălin,Adriana,Andreea,Gabriela,Gabriel,Florentina,2×Alexandra și Silviu).După ce i-am văzut intrând pe ușă cu toți le-am sărit în brațe și așa a trecut timpul și s-a făcut și 23:55(11:55p.m.).
-Luati-vă pahare repese!!striga mama
Ne-am luat câte un pahar și era si 59 de minute am început să numărăm.
-3..2...1....LA MULȚI ANI NOULE AN ȘI SĂRBĂTORITA.țipă toată lumea
După ce ne-am urat La mulți ani si mi-e mi s-au urat de două ori ne-am băgat la somn pe unde am apucat.
,,CEL MAI TARE AN ȘI ZI DE NAȘTERE" ....în gândul meu
*****************
BUNA SCUZE CA NU AM MAI POSTAT PE AMANDOUA POVESTILE.....DA NU MI-A MERS INTERNETUL..
Voi mai posta maine dimineata sau diseara,pe aceasta carte.
Scuze pentru greseli.

CompuneriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum