Hmm oare care e casa lui Kaito ? Oare o fi asta ?Am o idee am sa -l sun ! Imi iau Telefonul si caut numarul lui de telefon !Oh uite l-am gasit !
-Alo cine este?Intreba Kaito uimit
-Cine crezi ca e Kaito ?
-Aaaa !Da esti Alexia ,prietena mea !
-Exact !Era logic ca Sunt eu!Mai stii cand ai spus ca dupa ore sa trec pe la tine ? Care e casa ta ?
-Oh nu !Stai Asa ca Sunt pe drum vin sa te iau .
Dintr-o data o masina rosie s-a aropiat de mine,in masina nu era Kaito ci un baiat mai inalt cu un pistol in mana .
-Kaito !Ajutor !Cineva ma rapeste !
-Stai cuminte fato!spuse baiatul cu pistolul ridicat spre mine
-Las-o in pace !!!a strigat Len .
-Nu !
-Vezi ca vin la tine !
-Da-I drumul fetei !a strigat Rin
Baiatul Acela ciudat a ridicat pistolul spre inima mea
-Daca nu va dati la o parte am sa apas pe butonul Acesta si ea v-a muri !
-Oh nu!spuse Rin punandu-si mainile la gura si plangand
-Rin !!!fugi! a spus Len speriat .Am sa o salvez eu !
-Len te rog ajuta-ma !
Dintr-o data apare Meiko intr-un colt cu un Zambetul siret pe buze
-Meiko ,draga mea !a spus baiatul cel inalt dandu-mi drumul Iar eu am fugit plangand spre Len .
-Gata Alexia nu mai plange esti in regula!
-De ce ii faci asa prietenei mele?A spus Meiko nervoasa .
-Imi cer scuze !credeam ca e Miku !
-Cum drace ?ele arată diferit !alexia are parul saten iar Miku il are turcoaz in doua codite!din vina ta imi pierd prietenele !
-Dar Meiko ..
-Nici un dar !Noi doi mergem acasa !
-Mai bine vii cu mine si Rin acasa !a spus Len fericit .
-Pai ..eu si Kaito ar trebui sa ne întâlnim la el acasa !imi poți arată drumul spre casa lui te rog!
-Desigur !
-Mulțumesc Len !esti chiar un prieten minunat !
-si tu la fel ,Alexia !Oh uite -i casa !suntem chiar in fata ei!
-pa Len !
Am apasat pe soneria si nu mi-a raspuns Nimeni.Ce o fi cu Kaito ?o fi impuscat de baiatul ala ,oare a ajuns ,oare o fi in viata ,oare mai tine la mine ?oh nu ce ma fac ?
Dintr-o data s-a deschis poarta si a aparut un baiat care seamana cu Kaito !
-oh Bine ai venit eleva noua !kaito nu s -a intors de cam 5 ore !incep sa -mi fac griji pentru el!
-Pai ce ar fi sa mergem impreuna si sa -l cautam ?
-Bine hai sa mergem !e adevarat ca te cheama alexia ?
-Da !e adevarat!
CITEȘTI
Eleva noua din școala vocaloid
FanfictionIn scoala din Vocaloid v-a aparea o noua eleva ,si aceasta Sunt chiar eu Alexia ^^,Kaito (cel mai dulce baiat) se v-a indragosti de Mine !vom afla imediat in capitolele pe care le voi scrie ! Astept multe like -uri si comentarii cu nerabdare!am nevo...