O relatie cu Kaito =un nou inceput

60 3 6
                                    

    Super ,am facut cunoștința cu un băiat pe nume Kaito si stau chiar lângă el .Profesorul Gakupo M -a pus sa ma asez lângă el . Imi place sa stau de vorba cu el.Kaito pare a fi o persoana interesantă ,drăguța ,amuzanta si chiar drăgălașa  .Mi -a propus ca in pauza sa mergem intr-un loc secret ,oare ce are de gând ?Nici nu am facut cunoștința cu copiii din clasa si ma pune sa -mi petrec timpul cu el"Ciudat"
       Deci cred ca planul sau este de a ma săruta ,si dupa ore mergem la el acasa .Sper ca părinții lui sa nu se supere .Dar stai așa ,cine e fata aceea de lângă dulapul meu?cred ca se cearta cu cineva .Ma duc sa văd ce se petrece ,sa -l sărut pe Kaito si sa fac cunoștința cu copiii din clasa mea.
         Oh doamne ,ce bine M-am simțit dupa ce m-a sărutat ,oare ..chiar ma iubește ?oh haide sa nu-mi fac griji de asta si sa fac cunoștința cu toți copiii din cls .
       Dintr-o data am auzit o voce a unei fete in spate,
     -Buna ,Eleva noua ,eu ma numesc Miku Hatsune si am putea fi niște prietene foarte bune .
       -B..Buna Miku !Eu ma numesc   Alexia .Imi pare bine de cunoștința ! am spus eu rușinoasa
       -Hihi imi pare bine de cunoștința ,Alexia !
      -Miku ,Cum este noua eleva ?Mie mi se pare cam timida si Singura ?spuse Neru(Gura Mare din clasa)
        -Eh ,Neru ,ia-o mai încet !ei nici chiar așa ? Buna Alexia ma numesc Rin !
       -Imi pare bine de cunoștința !am spus eu bucuroasa.
      Dintr-o data cele trei fete M-au imbratisat
    -Bun venit in grupul nostru Alexia !A spus Rin fericita 
  In spatele dulapului meu se afla o fata ,nu prea fericita ,dar singura . M-am dus sa vorbesc cu ea
       -Buna eleva noua !eu sunt Meiko si sunt cam geloasa pe Miku!Ea e fata cea mai populară din școala ,Are mulți prieteni si eu nu am pe nimeni !a spus fata plângând
       -Eu ma numesc Alexia !Si daca vrei ,vom fi prietene !Iubesc sa ajut oamenii tristi .
      -S...serios ?Ai face așa ceva pentru mine ? A spus Meiko fericita
      -Da !
   -Hey iubito !hai sa ne așezăm in bănci !
     -C...ce ...? Eu iubita ta !? Glumești Kaito ?nici nu am facut cunoștința cu parintii tai ?
     -Da !si apropo ,părinții mei au murit ! Mai e doar fratele meu mai mic .
       -Oh ce trist !imi cer scuze ca te -am facut sa vorbești despre acest lucru ,cred ca te doare sa vorbești despre asta ,Kaito !
       -Stiu...Dar tot ce imi doresc este sa am o prietena cu care sa stau toată ziua si cu care sa nu ma cert niciodată ,si cu care sa ma căsătoresc !
       -Ce cuplu !Nici nu am facut cunoștința cu ea si Kaito nu o sa ma lase sa o cunosc !din cauza ca am aparat-o pe Miku !regret asta ! Spuse un băiat ciudat .
       -Oh buna !cum te numești  ?eu ma numesc Alexia !Si sper ca n-ai auzit nimic din ce vorbeam cu Kaito ! Am spus eu rosind
      -Eu ma numesc Dell !Si da ,am auzit totul !Dar nu spun nimănui !Am un sfat pt tine !
     -Bine ..imi poți spune ?
    -Pai,sa ai grija în relația cu Kaito !Asta e tot !
-Oh ,Dar de ce ?El pare a fi un baiat de treaba ,si nu inteleg de ce mi-a spus "iubito " Sunt noua aici ,abia l-am cunoscut !
-Asta-I Kaito !Asa a facut si cu Miku si cu Meiko !Dar Cred ca tu esti si mai importanta pentru el !Miku l -a parasit ,la fel a facut si Meiko !
-Oh doamne bietul Kaito!Eu nu-l voi parasi ! Nu vreau sa-l ranesc!
-Dell si noua eleva intrati in cls!
-Hai s-o ascultam pe Profa Luka ,Alexia ! Nu vreau s-o suparam si Mai ales tu !Tu esti eleva noua. !
-Ce Faceati copii!Am auzit discutia in legatura cu Kaito Dell!sunt suparata pentru ca l-ai jignit!
-C....Ce !Te omor Dell!I-ai spus prietenei mele sa aiba grija in relatia cu mine?stai sa vezi ce-ti fac in pauza!
-Usor Kaito !ma tem ca ceea ce crezi nu e adevarat !
-Si Tu de ce il asculti pe Dell !Il placi pe el sau pe Mine ?
-Pe tine Kaito !!!!!E logic ! Ia-o mai incet !calmeaza -te !
-Domnule Kaito Shinon ,cum indraznesti sa te comporti asa cu eleva noua?Noi doi vom merge la directoare!
-Doamna ,va rog nu Faceti asta !Nu Sunt suparata pe el ,Nu a zis nimic rau!asa facea si fostul meu prieten Jude Sharp !si m-am obisnuit cu comportamentele de genul acesta !
-Bine draga mea,vad ca iti cam place sa -l aperi pe prietenul Kaito!
-Exact !spuse Alexia rosind
-bun !Hai treci in fata Clasei si prezinta-te !
-Buna elevilor din clasa mea ,ma numesc Alexia !Si Sunt Printesa muzicii !Mama mea Nu este aici !ea este in canterlot !Si se numeste Printesa Celestia !
-Wow !noua eleva este pur si simplu minunata !spuse un baiat blond si scund .Ma numesc Len si sora mea este Rin !
-imi pare Bine de cunostinta ,Len !am spus eu zâmbind .

Eleva noua din școala vocaloidUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum