Eu:Vreau să mă fac blondă!
Alec:Bine iubita.Acum conduc eu.
Ne-am urcat în mașină și am plecat la coafor.
~La coafor~
Coafeza:Cu ce culoare doriți să vă vopsiți?
Eu:Așa dori cu blond.
Coafeza:Ok domnișoară.Luați loc vă rog!
Eu:Mulțumesc.
După 45 min am plătit și am plecat acasă.
Eu:Alex mă duc sus să mă schimb.
Alex:Bine iubita.
Urc sus și îmi iau o pereche de blugi,un tricou pe care scrie "Kiss me baby" și îmi prind părul în coadă și deodată simt cum cineva îşi pune mâinile pe fund.
Mă întorc și îl văd pe Alex.
Alex:Vai dar ce iubită sexy și frumoasă.~sărutându-mă senzual~
Eu:Iar eu am cel mai perfect iubit din univers.~răspunzându-i sărutului~
Alex:Crezi că am putea să facem ști tu ce?
Eu:De ce nu~uitându-mă pervers~Numai că trebuie să încui ușa sa nu intre nimeni.
Mă duc la ușă să o încui,bate mama la ușă.
Eu:Ce sa întâmplat?
Mama:Tatăl tău trebuie să plece pentru 2 zile la Brașov așa că mă duc cu el și m-am decis să vă spun și vouă.Să aveți grijă de voi!
Eu:Vom avea grijă.Pa mamă,salută-l din partea noastră. ~dându-i un pupic pe obraz~
După mă duc jos să încui ușa după mama și tata.Urc sus și revenim la treabă.
Mă aruncă în pat,îmi dă tricoul jos,îmi desface sutienul după care îi dau tricoul jos și pantaloni apoi mi dă și el jos și rămân în bikini,iar Alex în boxeri.
Eu:Mă duc să fac baie și după continuăm.
Alex:Vin și eu cu tine.
Ne-am dus în baie și am intrat în cadă.
~După 1 ora~
Ne-am luat halatele pe noi și ne-am dus în cameră.
Ne-am dat halatele jos,ne punem în pat să facem dragoste.
După o noapte de amor m-am trezit somnoroasă și îl caut pe Alex în pat și nu îl găsesc.Mi-am luat halatul pe mine și m-am dus jos în bucătărie sperând că e acolo.
Alex:Neața iubire!
Eu:Neața ursuleț!~sărutându-l senzual~
Alex:Ți-am făcut micul dejun sexoasa mea!
Eu:Awww.Te iubesc enorm și nu o să ne despărțim niciodată.
Alex:Și eu te iubesc enorm iubita mea!~sărutându-mă senzual~
Am mâncat după care ne-am dus sus sa ne îmbrăcăm.
M-am îmbrăcat într-o pereche de blugi albaștri,un maieu pe care scrie "Kiss me baby" și o pereche de converși albi.Alex sa îmbrăcat într-o pereche de blugi,un tricou pe care scrie "Kiss me baby" și niște converși negri după care am încuiat ușa și ne-am urcat în mașină și am plecat la Mall.
Eu:Iubire putem să mergem la Starbucks Coffee?
Alex:Orice pentru iubita mea.~sărutându-mă senzual~
Eu:Te iubesc mult!~îmbrățișându-l și răspunzându-i sărutului~
~În cafenea~
Vânzătoarea:Bună dimineața!Doriți ceva?
Eu:De, aș dori două "Cafè Late"
Vânzătoarea:Imediat Domnișoară.Luați loc va rog și vă aduc imediat comanda.
Luăm loc și după 5 min ne vine și comanda.
Am băut cafeaua după care ne-a adus nota de plată.
Eu:Poftiți cei ......Cât credeți că au de plătit cei doi iubiți?Ei bine vom afla în cel de al IV-lea capitol.
Vă pup și sper că vă plac capitolele de până acum.