Ερωτικός Χειμώνας

407 7 4
                                    

Το έργο είναι μονόπρακτο, απλό και αρκετά σύντομο, αποτελείται από επτά σκηνές ενώ η συνολική διάρκειά του στη μορφή που παρουσιάζεται δεν πρέπει να ξεπερνά τα εξήντα λεπτά.  Εναλλακτικά, μπορεί  να χωριστεί σε δύο πράξεις (Πράξη Α Σκηνές Ι-ΙV και Πράξη Β οι υπόλοιπες Σκηνές) και να παρεμβληθεί ένα σύντομο διάλειμμα. 

Τα πρόσωπα που παρουσιάζονται είναι επίσης επτά και η επιλογή της χρήσης των γραμμάτων (Άλφα, Βήτα, Γάμμα, Δέλτα, Έψιλον, Ζήτα, Ήτα) αντί ονομάτων είναι συνειδητή κι όχι τυχαία. Τα γράμματα αυτά είναι ουδέτερα σε σχέση με τη χρήση ονομάτων, ενώ διακρίνονται από την απρόσωπη χρήση αριθμών και επιπλέον δύναται να προκαλέσουν τους επιθυμητούς συνειρμούς στους θεατές. Στην εκτέλεση του έργου, ωστόσο, μπορεί να επιδιωχθεί μια διαφορετική πρόταση και τα γράμματα να αντικατασταθούν με ονόματα, το έργο δεν είναι περιοριστικό και το πεδίο εδώ είναι ελεύθερο.

Αρχική μου πρόθεσή ήταν να επιχειρήσω να μεταδώσω στον αναγνώστη και το θεατή την φαινομενική έλλειψη του ερωτικού στοιχείου κατά την εξέλιξη του έργου. Στην συνέχεια προέκυψαν και άλλα στοιχεία τα οποία επιχείρησα να αποτυπώσω. Ευελπιστώ, λοιπόν, το έργο αυτό να αποτελέσει αν όχι μια ευχάριστη ή έστω ενδιαφέρουσα, τουλάχιστον μια γήινη εμπειρία για τον αναγνώστη και το θεατή.

ΣΚΗΝΗ Ι

ΣΚΗΝΙΚΟ: 2 γραφεία εξοπλισμένα με τηλέφωνο και Η/Υ καθώς και με 2 καρέκλες η κάθε μία (μια για τον χρήστη του γραφείου και μία για τον επισκέπτη) τοποθετημένα σε κάποια απόσταση μεταξύ τους επάνω στη σκηνή (ενδεχομένως στις δύο άκρες της σκηνής). Πίσω από το ένα γραφείο μια ελληνική σημαία και μια σημαία της ΕΕ, πίσω από το δεύτερο γραφείο μια εικόνα (πόστερ) προκλητικού γυμνού. Ο διάλογος γίνεται δια τηλεφώνου και οι δύο πρωταγωνιστές είναι καθισμένοι στα γραφεία τους. Ο Α φοράει γυαλιά ενώ ο Β φοράει γυαλιά ηλίου και καπνίζει.

Σχέση

Α: Υπηρεσία ενημέρωσης, λέγετε παρακαλώ...

Β: Καλημέρα, σας παίρνω γιατί πρέπει να πάρω άδεια.....

Α: Πείτε μου παρακαλώ, τι άδεια θέλετε να αιτηθείτε από τον εργοδότη σας;.....

Β: Εγώ είμαι ο εργοδότης.

Α: Τότε τι άδεια θέλετε, κύριε; Εμείς ενημερώνουμε τους εργαζόμενους για τα δικαιώματά τους!...

Β: Αυτό θέλω κι εγώ, γιατί κι εγώ είμαι εργαζόμενος, εργάζομαι πολλές ώρες καθημερινά. Αλλά χρειάζομαι άδεια, γιατί θέλω να πράττω τα νόμιμα.

Ερωτικός ΧειμώναςOnde histórias criam vida. Descubra agora