Capitolul 1

56 3 0
                                    

Sunt Sofia ,am 14 ani si locuiesc in New York de putin timp,m-am mutat aici cu parintii care lucreaza aici.Am o sora mai mare Lily,sunt o fata cu vise...multe vise...Si un iubit...mda...un iubit..Jake

***

E ora 7:30 ,ma trezesc si imi dau seama ca mai am 30 de minute sa fac dus,sa ma schimb,sa imi aranjez parul,sa mananc si sa ajung la scoala.

-Fuck,am spus printre dinti incercand sa ma ridic din pat si sa alerg spre baie.Imi fac rutina ,apoi ma imbrac cu un tricou cu cateva figurine emoji ,niste jeansi negrii si conversii mei albi.Cobor grabita spre bucatarie de unde imi iau un mar si plec spre scoala.

Am intarziat la chimie.

-Imi pare rau ,domnisoara Marie ,ma scuz eu asezandu-ma in banca mea.

Jack se uita ciudat la mine,nu stiu ce a patit.

-Nu e nimic.

****

Prima ora trece repede.Cum se suna spre pauza alerg spre Jake

-Heei

-Hei,imi raspunde el plictisit

Dintr-o data imi piere zambetul cand observ ca e suparat.

-Ce ai patit?

-Nimic,eu ma duc sa mananc cu baietii,ne vedem dupa,ok?

-Mbine,pa :(

Ma asez singura la masa si incep sa mananc ceva,nu aveam chef de nimic.

Langa mine se aseaza un tip mai mare.Eu sunt clasa a 7-a.

-Buna ,imi zice el schitand un zambet

-Hei ,raspund eu 

Pare dragut.Are ochii caprui si parul usor ondulat.Ador ochii caprui.

-Cum te cheama?

Omg,cat de simpatic e.

-Aaa,am,Sofia.

-Ah,eu sunt Dylan.

-Incantata,spun simplu

-Ai prieten?

-Mda,tu?

-Nu,pa,trebuie sa plec la ore

-Ok,paa!

*****

Urmatoarele ore trec repede.Ajung acasa si ma bag in pat.Atipesc ,iar cand ma trezesc realizez ca am 1 ora sa imi fac tema si sa ma pregatesc pentru balet.Ma ridic din pat,fac un dus si ma imbrac cu niste pantaloni de trening si un maiou si incep sa scriu.


Iubire neasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum