Peste 30 de minute am terminat temele si am inceput sa ma pregatesc pentru balet.Mi-am pus costumul meu preferat de culoare roz si peste hanoracul meu crem.Dupa ce ma schimb imi pun sandalele mele crem si o bratara din piele neagra la mana,iar apoi imi prind parul intr-o coada de cal.
Mai era destul timp pana venea tata sa ma duca la antrenament asa ca imi iau telefonul si imi fac un selfie.PRAF.Mai incerc o data.Asta a iesit bine.Intru pe facebook si postez poza cu o descriere draguta.
Observ ca Jake e online asa ca ii scriu un mesaj
**DISCUTIE PE CHAT**
-Heei !
-Buna!Ce faci?
-Bine.Tu?
-Bine,trebuie sa plec .Paa!
-Paa :(
**
Ce naiba are Jake?In ultimul timp incearca sa incheie cat mai repede o conversatie cu mine .Imi spune ca pleaca si mai sta 1 ora online.Cred ca ar trebui sa ma despart de el.Sa ii zic asta pe chat?Cred ca da,desi pare ciudat.Mai sunt 10 minute pana ce trebuie sa ajung la balet si tata nu vine.Cred ca nu va putea ajunge.Imi iau echipamentul si ma pornesc spre autobuz.Am ajuns la timp ,iar antrenamentele au decurs normal .
Ajung acasa ,ma schimb si imi verific mesajele de pe telefon.Am primit unul de la Dylan in care ma intreba daca vrea sa merg cu el la balul de peste 2 saptamani.Eu accept ,iar apoi incep sa ma gandesc la tot ce s-a intamplat.S-au schimbat multe in ultimele zile.Adorm imaginandu-mi cum va decurge balul care urmeaza sa vina.