Capitolul 3

30 2 2
                                    

Alarma suna semn ca trebuie sa ma trezesc si sa plec spre scoala.M-am pregatit si m-am imbracat cu un tricou negru pe care scria "I'm shic,you're not" si am plecat spre scoala.Pe drum ma intalnesc cu Dylan si incepem sa ne cunoastem mai bine,era un tip super de treaba.Cand ajung la scoala ma duc sa ma uit ce am prima ora.Era fizica.

-Shit,spun printre dinti.

Imi iau cartile si ma duc spre clasa ,eu  vorbeam cu prietena mea cea mai buna ,Jessica si dintr-o data intra profa nervoasa in clasa.O scoate pe Jess la tabla,iar cum nu stia ii pune nota 2.Apoi ma scoate si pe mine ,iar eu rezolv exercitiul fara probleme,ceea ce era ciudat pentru mine.Nu imi place fizica.

Dupa ora de fizica iesim in pauza si il vad pe Jack cum o imbratisa pe cea mai populara fata din scoala, asa ca ma duc la el si ii dau o palma.

-Asa de repede m-ai uitat?

-Ce ai?Pot sa fac ce vreau,lasa-ma in pace,ok?

Dupa ce am facut toata scoala se uita la mine ciudat asa ca ma indrept spre clasa.Acolo aflam ca nu mai facem ore timp de 2 saptamani,iar balul se anuleaza .Nimeni nu stia de ce.

Toti plecam spre casa,iar Dylan se ofera sa ma duca cu masina.Ma duc direct spre camera mea ,ma schimb in niste colanti ,un tricou cu emoji si un coc dezordonat si desi aveam 2 saptamani la dispozitie ma apuc de scris jumatate din teme,iar apoi cobor sa mananc cartofi prajiti si piept de pui,iar la desert tiramisu.Ma intorc in camera mea si intru pe retelele mele se socializare si ma uit ce mai e nou,iar fara sa observ se inopteaza.




Iubire neasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum