Yeni Ortam

44 2 0
                                    

Sabah alarmin sesiyle uyandim. Banyoya gidip normal rutin islerimi hallettikten sonra uzerimi giydim. Okulun ilk gunu oldugu icin forma almamistik. Yuksek bel siyah bi pantolon giyip , gobegi acik tisort giydim hava biraz soguk oldu icin deri ceketimi ve telefonumu yanima alip asagiya indim. Annem ve babam herzamanki gibi yoklardi. Biraz kendimden bahsedeyim. Bn Mine 16 yasindayim bu yil lise 2 ye gectim. Kardesim veya ablam yok olmasini da istemezdim. Babam unlu bir is adami asiri zenginlerden :d. Bende bundan dolayi biraz simarik biriyim. Annem ve babam bana karismazlar hic bir sekilde bu da herkezin istedigi biseydir bnce tabi en azindan bn bu durumdan fazlasiyla memnunum.

**************
Soforum kapinin onunde beni bekliyordu . Arabaya gecip yolu izlemeye basladim. Telefonuma mesaj geldigini fark ettim. Tabiki Burak'tandi "gunaydin balimm " diyodu mesajda yuzmde bi gulumseme olustu. Simdi siz Burak kim diceksiniz hemn anlatayim size, Burak benim erkek arkadasim yanii o oyle saniyor. Benim cok erkek arkadasim oldu ama uzun sureli bir ikiski degil. Ben seviyorum ama bir kac gun sonra istemsizce soguyorum. Ama Burakla tam bir hafta oldu bu bir hafta benim icin 1 ay kadar uzundu. Herneyse simdilik bu kadar bilgi yeter. Mesaja cevap olarak bnde "gunaydin" dedim. Okula varmistik kapidan iceri girdigimde butun gozler uzerimdeydii bu arada saglik meslek kolejinde okuyacagim. Ayy okul disaridan cok guzel gozukuyordu. Ayrica okulda cok tas erkekler vardi. (Yerim ben bunlari yaa :d).. Bi cocuk aniden karsima cikti offf cok tastii yaa "gunaydin " dedi. Bnde gulumseyerek "gunaydin " dedim. " Burda yabancisin sana mudurun odasina kadar eslik etmemi istermisin fistik" dedi. Cocuk siyah sacli , siyah gozlu cok cekiciydi. Bnde fena sayilmam yani sarisin ve beyaz tenliyim. Beni mudurun odasina kadar birakti bnde mudurle selamlasip sinifimi ogrendim. Ciktigimda yakisikli beni elini uzatip " bu arada ben Mustafa "dedi. Bnde ona karsilik vererek " bnde Mİne " dedim. "Hangi siniftasin sen fistik" dedi "10-F" dedim. Guldu ve " bnde " dedi. Sinifa ciktik arka siralardan birine oturdum.Mustafa yanima gelip" yanina oturabilir miyim ?" dedi gulumseyerek yan tarafa kaydim. Bu gun Mustafa haricinde pek kisiyle konusmadim. Ogretmenlerle faln tanistik eve geldigimde cok yorgundum. Yataga girdim ve hemen uyudum ....

Ukalâ KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin