Sabah alarimin saatiyle gozlerimi actim. Banyoya gidip yuzumu yikadim. Okul formasini dun almistik. Etegi giydigimde etegin biraz kisa oldugu fark ettim. Ama umursamadan giydim. Saclarimi acik birakip, cantama telefonumu koyduktan sonra kahvalti icin asagiya indim.
Asagiya indigimde buyuk sokla.karsilastim. Annem ve babam.kalhvalti masasinda beni bekliyodu :d. Onlara gunaydin deyip yerime gectim. Portakal suyumu icerken telefonum caldi. Arayan Seher'di. Seher ile yakin arkadastik o da kaydini benim.okuluma almis. Sevincle "kizim sizin okula geliyorum " dedi. Bu duruma bnde onun kadar sevindim. Portakal suyumu icim annem ve babami opup ciktim.
Okula girdigimde Seher yanima gelip beni optu. Bizim sinifta oldugunu soyledi bu durum beni dahada sevindirdi :d. Sinifa cikip dun oturduhum yere oturdum. Goozlerim Mustafa'yi aradi ama goremedim. Dikkatimi toplayip kitaplarimi cikardim.Ders matematik ( ya sabah sabah matematik mi islenir ) .
Dersin ortasinda sinifa Mustafa girdi. Hic bir sey olmamis gibi yan tarafimdaki siraya oturdu. Bana goz kirparak "gunaydin fistik " dedi. Bende ona karsilik gulumsedim. Seher bana bakarak ne oluyor anlaminda bakis atti. Bende gulumseyerek " sonra anlatirim dersi dinle "diyerek gulumsedim.
Seher'in tapkisine pek sasirmamistim cunku Seher Burak ile olan iliskimi biliyor. Ama bu benim umrumda degil. Mustafa cok tatlii yaa (meteor mubarek :d )
Dersler sıkıcı bir sekilde devam etti. Sonunda ogle arasina girmistik.Seher ile birlikte kantine inerken merdivenlerde Mustafa ile karsilastik bana bakip goz atti. Bende ona karsilik gulimsedim.O arada Seher koluma sert bir sekil vurdu. Bende "acidii" diye bagirdim.
Kantinden cay alarak bos bir masaya oturduk.Seher merakli gozlerle bana bakarak"hadii anlat artik nerden taniyorsum Mustafa'yi dedi. Bende alayci bir bakislarla"sinif arkadasimizz" dedim.Seher bana oldurucu bakislar atarak "dalga gecme"dedi. Bnde ciddi bir sekilde tamam anlatiyorum dedim.
Ciddileserek "ya aslinda oyle cok degisik bi durum yok okula geldigim zmn bana mudurun odasina kadar eslik etti. Daha sonra ayni sinifta oldugumuzu ogrendik okadar yani" dedim ve gulumsedim. Seher bana bakarak "benim bildigim Mine bu durumdan istifade eder dedi gulerek , bende ona karsilik "tabi kizim ne sandin" dedim. Sonra Seher bana ters bakis atarak sert bir sekilde "Burak" dedi. Bnde ona karsilik "o yedekte bebegim dedim.
Seher bana olumcul bakislarini atarken gozum baska tarafa kaydi. Mustafa yaninda onu kadar yakisikli olan cocukla bizim.masya dogru geldiler. Gulumseyerek "naber kizlar" dedi Seher ve ben ayni anda "iyi diyerek karsilik verdik. Mustafa "sakincasi yoksa oturabilirmiyiz" dedi. "tabii" diyerek onayladim. Yanindaki.cocuk elimi uzatarak "ben berk" dedi. Bizde ona karsilik verdik "memnun olduk" diyerek gulumsedik.
Biz sohbet ederken zilin caldigini fark ettik. Toparlanarak masadan ayrildik. Merdivenlerden cikarken Seher kulagima gelip" Berk benim Mustafada senin " diyerek goz kirpti. Bnde onaylayarak gulumsedim.Siramiza oturup uslu bir sekilde dersi dinlemeye basladik.