ဘယ္ေတာ့မွေစာေစာမႏိုးတတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ေသာ္ မ်ားေက်ာင္းေစာေစာလာတတ္ မလားဆိုၿပီး မထခ်င္ထခ်င္နဲ႔ ေစာေစာ ထခဲ့တယ္ ..................
နံနက္ ၄ နာရီ.....
"အေမေရ.....သားႏိုးၿပီ" ဟူေသာ နံနက္ခင္း ႏႈတ္ဆက္စကား၏ အဆံုးတြင္ " ဘာ " ဟူေသာ က်ယ္ေလာင္ေသာ အာေမဋိတ္သံ ကို ၿပိဳင္တူဟစ္လိုက္ေသာ အေမနဲ႔အေဒၚ ..........."ေယာက်ာ္းေရ .... အိမ္ေရွ႕ေလးဘာေလးလဲ ထြက္ၾကည့္ဦး...ေနမ်ားအေနာက္ကထြက္လာသလားလို႔
က်ဳပ္ေတာင္ ထမင္းခ်က္မၿပီးေသး ရွင့္သားႏိုးၿပီတဲ့ေတာ္"
"ေဩာ္မိန္းမကလည္းတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားေတာင္ျဖစ္ေနၿပီဘဲ ေစာေစာႏိုးတာ မဆန္းပါဘူး .... ဟုတ္တယ္မလားမိန္းမ ... ကိုယ့္တုန္းကလည္း အေဆာင္မွာ အအိပ္ႀကီးတဲ့ခ်စ္ကို ႏႈိးဖို႔ ေက်ာင္းကိုအေစာႀကီးလာတာဘဲကို........""
"အို ကေလးေရွ႕မွာကို......" " ကဲ သား မ်က္ႏွာသစ္ေရခ်ိဳးၿပီးထြက္လာေတာ့ အေမ မနက္စာျပင္ထားလိုက္မယ္ " "ဟုတ္ အေမ"""သြားတိုက္ေနရင္း " ေသာ္ရယ္ မင္းမ်က္ႏွာေလးကိုေစာေစာ ျမင္ရဖို႔ သက္တန္႔ဆိုတဲ့ ကိုယ္ ေက်ာင္းကို ေစာေစာ လာမွာပါ"...............................
"ေဩာ္ ပထမဆံုးေတြ႕ဖူးတဲ့ မင္းကို ဘာေၾကာင့္အဲ့ေလာက္ ခ်စ္မိသြားတာလဲမသိဘူးကြာ""အေမေရ သားေက်ာင္းသြားၿပီေနာ္" "ေအး ေက်ာင္းေရာက္ရင္လည္းဖုန္းဆက္ဦး စာလည္းေသခ်ာလိုက္နားေထာင္ဦးေနာ္ "
"ဟုတ္ကဲ့ပါ အေမရယ္ သားေက်ာင္းသြားၿပီ ""BPI" ပါတယ္ဆရာေရ႕..........
"ကဲေက်ာင္းေတာ့ေရာက္ၿပီ သူေစာေစာေရာက္ပါေစဘဲ ဆုေတာင္းမိတယ္" "ေဆာင္းေလဘယ္ေလာက္ဘဲေအးေအး မ်က္စိထဲဝင္လာတဲ့ အလင္းတန္းေလးက ရင္ဘတ္ႀကီးတစ္ခုလံုးကိုေႏြးသြားေစသလိုဘဲ"
"ေသာ္ ဆိုတဲ့အလင္းတန္းေလး ကိုယ့္ေရွ. ကေလွ်ာက္သြားတယ္ ေနာက္ဘက္ဘဲ ျမင္ရတယ္ဆိုေပမယ့္ ေသာ္ရဲ႕အေႏြးဓာတ္ေလးကို သက္တန္႔ ဆိုတဲ့ကၽြန္ေတာ္ခံစားမိတယ္""":ေသာ္ လို႔အက်ယ္ႀကီးလွမ္းေခၚခ်င္ေပမယ့္လည္း သူဘာကိုအလ်င္လိုေနမွန္းမသိ ေခၚရေကာင္းမလား မေခၚရေကာင္းမလားစဥ္းစားေနတုန္း main building ထဲက အခန္း၁ခန္းထဲ ဝင္သြားတယ္ ....
စာသင္ခန္းမဟုတ္တာေတာ့ေသခ်ာတယ္ေလ ၿပီးေတာ့မွအခန္းအေပၚကိုၾကည့္မွ မိန္းကေလး အိမ္သာ
ေသာက္က်ိဳးနည္း ဝင္မိရင္ ျပႆနာ .....................
အဲ့ေတာ့လည္း ခပ္လွမ္းလွမ္းေလးသြားေနရတာေပါ့
YOU ARE READING
ပထမဆံုးအခ်စ္
Teen Fictionၾကည္ျပာေရာင္ေကာင္းကင္ႀကီးရဲ႕ေအာက္မွာ ေမႊးပ်ံ့စြာပြင့္လန္းေနတဲ့ တရုတ္စံကားပန္းေလးတစ္ပြင့္.. ေမႊးပ်ံ့တဲ့ရနံ႔၊ လတ္ဆတ္တဲ့ ဒီဇင္ဘာရဲ႕ေဆာင္းေလေအးနဲ႔အတူ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားဆိုတဲ့ဘဝႀကီးကိုျဖတ္သန္းဖို႔ ေျခလွမ္းေတြကိုတက္ႂကြစြာစတင္ခဲ့တယ္..... ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္ေန႔ (...