Jackson's Pov
Aku Duduk Di Tepi Tingkap Sambil Termenung . Kenapa Aku Asyik Teringat Pasal Budak Nerd Tu ?!! heh . 'Ahn Hee Yeon' sebaris Nama Itu Sudah Membuat Naluri Hati Lelaki ku Bergetar . mungkin Ke Aku Suka Dia?!! Nonono !!
Mark Menerpa Ke Arahku "Woi, Jauh Termenung" Aku Hanya Diamkan Diri Sahaja . Kalau Dilayan Melebih Pula Si Mark Ni Nanti .
"Aku Rasa Aku Dah Dapat Mangsa Baru" Kata ku Sambil Tersenyum Sinis . "Sapa?" Mark Masih Blur .-. Haihh Dia ni .
"Ahn Hee Yeon" Jackson Tersenyum Sinis Lalu Memandang Ke Tingkap Ditepi Nya .
End POV
*************
Eunji Berjalan Disebelah Ku . Mulut Nya Tak Pernah Henti Untuk Menanyakan Soalan Tentang Jackson .
"Betul La . Pagi Tadi Aku Terlanggar dia" Kata Ku Sambil Membetulkan Toncang ku . Tiba Tiba Sekumpulan Pelajar Perempuan Masuk Kedalam Tandas .
"alaa . Kau Bukan Cantik Sangat pun . Tak payah La Tengok2 Cermin Tu . Kang Retak Pula" Perghh, Sedass Ayat Perempuan Ni Tepat Kena Aku .-.
"Well Well Well . See?" Perempuan Yang Dikenal Sebagai Choa Itu Terus Menarik Rambutku . Eunji Terus Menampar Choa .
"Hei! Kau Jangan Berani Sentuh Kawan Aku! Kau bukan Mak Bapak Dia Pun ! keluar ah ! Menyemak Je . Muka sendiri pun Haprak!" Eunji Memulang Balik sedas -_-
"Dah La Weh" Aku Mengusap Belakang Eunji supaya Gadis Itu lebih bersabar melayan Minah Gedik Tu Tadi .
Aku Dan Eunji Pun Keluar Tanpa Menghiraukan Muka Choa Yang Macam Gunung Berapi Nak Meletus Tu .
●●●●●●●●●●●●
aku Berjalan Ke Koridor Seorang Diri . Tiba-Tiba Terserempak Pula Dengan Mamat 50 sen tu .
Aku Jeling Dia, Nasib Baik Dia Tak Perasan . Kalau Tak, Fuh ! Tak Selamat Aku Hari ni
"Woi!" Jackson Menyergahku Dari Belakang . 'Aduhh! Tak selamat Aku Kali ni!!!!'
Aku Lari Sepantas Yang Mungkin . Huh ! Lantak La Rambut Terburai Ke Hape!
※※※※※※※※※※※※※
Mianhae Lambat Post . Huhu Masuk Tahun 2016 ni Author Busy . Cikgu Bagi Byk Homework . Huhu T.T
Hope Part Ni Best, And Korang Suka . Sorry Klau Pendek, Like I Say, Author Busy . Kawad pun Dah Nak Dekat . Author Form 4, and Makin Busy . Tahun Depan SPM T.T
insyaAllah Next Week ,Author Update Yang Lagi Best XD . Jangan Lupa, Read & Vote . Komen pun Bolehh XD Babaiii .
YOU ARE READING
[C] Nerd Girl ! ✔
Random"Saya Tahu Saya Nerd ! Tapi Tak Perlu Mainkan Perasaan Saya! saya Pun Ada Perasaan!" - Hani "Maafkan Aku.." - Jackson *** Author : KimKeiKei__ COMPLETE