TANRIYI TANIMAK

446 19 39
                                    

Tanrı nasıl biridir? Acımasız mıdır? Öfkeli midir? Hiç düşündünüz mü? Acaba iyi bir insan ile kötü bir insana karşı nasıl bir tavrı vardır? Kötüleri de sever mi ki? Hadi gelin bu bölümde bunlardan bahsedelim. TANRI sevginin takendisidir. TANRI SEVGİDİR der kutsal kitapta. TANRIDAN HİÇ Mİ KORKU GELMEZ? Hayır. Çünkü korkunun olduğu yerde sevgi olmaz. Kutsal kitabın yuhanna 4.18 bölümünde der ki ''Sevgide korku yoktur. Tersine, yetkin sevgi korkuyu siler atar. Çünkü korku işkencedir. Korkan kişi sevgide yetkin kılınmamıştır. '' buradan da tekrardan anlayacağınız gibi korku ile sevgi bir arada bulunamaz. Tanrı sevgidir. Ve acımasız, öfkeli değil aksine şefkatlidir. İyi insan ve kötü insan arasında ayrım yapar mı? Şimdi belki de çoğunuz yapabilir diyecek. Hayır. İkisini de eşit sever. Tanrı bir Müslümanı da eşit sever ve onu tanıyan ona ibadet eden bir hristiyanıda. Çünkü hepimiz naparsak yapalım onun çocuklarıyız. Ben annemi inkar edersem bu inkar onun benim annem oldugu gerçeğini değiştirmez ki. Tanrı da böyle. Herkesi eşit ve sonsuz sever. Her birimizin hayatı için planları vardır. Fakat onu tanırsak ve inanırsak bu planları uygulamasına izin veririz. Yardım etmesine izin veririz. Yuhanna 4:20 "Tanrı'yı seviyorum" deyip de kardeşinden nefret eden yalancıdır. Çünkü gördüğü kardeşini sevmeyen, görmediği Tanrı'yı sevemez.
4:21 "Tanrı'yı seven kardeşini de sevsin" diyen buyruğu Mesih'ten aldık. '' yani diyor ki Tanrıyı seviyorum deyipte kardeşini sevmezsen yalancısın. Çünkü kardeşini sevmeyen Tanrıyı da sevemez. Çünkü sevgimiz sadece Tanrıya değil bütün insanlara olmalıdır çünkü Rab böyle diyor. Tanrı diyor ki beni sevdiğiniz gibi birbirinizi de sevin. Ve hatta kutsal kitap '' düşmanınızı sevin. Size kötülük edene iyilik edin'' der. Tanrı affedicidir. Tanrıyı hayatınıza alın. Size lütfettiği kurtuluşu alın. Tanrı diyor ki işte gelmiş kapıyı çalıyorum. Tanrıyı hayatınıza alın ve hayatınızın nasıl değiştiğini izleyin. TANRI SİZİ SEVİYOR. Şuan bu yazıyı okurken Rab den dileğim kalbinize dokunması. Esenlikler

İsa MesihHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin