payback

31 4 1
                                    

Skylar (POV meisje)

bleep

bleep

bleep

" Laat me slapen als ik niet slaap ga ik dood" zei ik. Maar de wereld haat me en hij bleept verder. Op eengegeven moment ben ik er zat van. Boem met een klap gooi ik de wekker weg  ik kijk nog even op. Oh mijn wekker is kapot ik haal morgen wel een nieuwe wekker, maar eerst verder slapen. In mijn dromen stel ik mezelf wel voor. Al snel val ik in slaap.

*droom*

Meisje rijdend op een Unicorn.

Haaaaaj ik ben Skylar Brooklyn Black ik ben een gewoon.... laat maar raar meisje van 16 jaar oud. Ik houd van Pizza en chocomelk, ik ben onhandig en ik HOUD van unicorns ik haal meestal pranks uit op mijn 3 oudere broers, en hun pranken mij dan terug maar soms doen mijn moeder en vader eraan mee. Het verbaast me eigelijk dat mijn moeder me niet heeft terug geprankt na die prank toen ik 200 liter slijm in hun kamer had gegoten. Je had hun gezich moeten zien         ge-wel-dig gewoon goud waard maar ik ben best bang van wat er ga....... splash.

Ik schiet wakker omdat ik heel veel water op mij en mijn bed voel. Ik kan er bijna in zwemmen proef de sarcasme. Dan realizeer ik me hoe koud het is en dat het water is OMG er zitten ook ijsblokjes in . ¨AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WIE HEEFT DIT GEDAAN.¨ Ik zie mijn grote broers het uit te proesten van het lachen. Als ze zien dat ik opsta om hun te vermoorden begonnen ze lief te lachen. 'Dat hebben wij niet gedaan unicornshit' en toen pas zag ik het. Mijn moeder stond naast mijn bed grijnzend met een emmer water in der hand. Toen pas begreep ik het mijn moeder heeft water over me heen gegooid in de OCHTEND tewijl ik zat te SLAPEN. 5 Seconden later hoor ik ze heel hard lachen 'ha ha ha wat grappig ' zei ik  'dat weten we ' zegen me broers en mijn moeder terwijl ze weer in lachen uitbarsten. Opeens krijg ik een idee ¨groepsknuffel¨ scheeuw ik. als ik ze lekker helemaal nat en plat heb geknuffel laat ik ze los  ik ben al wat droger geworden. Omdat ze zoveel zaten te scheeuwen en half te huilen. Kwam mijn vader naar binnen en keek verbaast en dan lachte hij ons uit.

Ach wat hou ik van mijn RARE familie.

maar nu moet ik me klaarmaken voor *rillingen* school



EERSTE HOOFDSTUK HOPELIJK VONDEN JULLIE HET LEUK 

ALS JE SPELLINGSFOUTEN ZIET MELD HET 
COMMENT
VOTE 
LIKE

<3 <3 <3 R 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 12, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

whateverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu