Okul formasının üstüne sweetler giyebiliriz altına
dar pantolun veya siyah taytlar cok hoş olabilir.
Eğer ergen degilseniz çiçekli tayt olabilir.
Ayakkabinızi üst ve altiniza uyguınmn yapin ben dolgu topuklu cizme veya upg oneririm uzun çizme pek hos degil.Saçınıza gelisek dağıtın ve sapka takın cok hos olur mutlaka.
Bordo veya siyah cekt giyin cok havali oluyor.
Bileklikler takın cok tatli duruyor.Mutlaka gityecekleriniz pis kokmasin veya olmasin.
Cantanizi markali takin (hummel,nike,adidas vs.) gibi.
Ayakkabinizda markali ve havalim olsun ama abartili olmasin.Eğer formanizn ustune sweet istemiyo iseniz kazak yünlü olmayan veya guzel hırkalr giyebilirsiniz.
Cool şeyler giyin abartmadan ve ben guzel seyler giyiyom diye hava atmayin kimse sizi sevmez.
Koyu yeşil pantolun veya siyah, bordu pantolun giyin cok havali duracaktir.
Kapalılar için;
Eğer kapalı iseniz şalınız su yesili olabilir harika duruyor.
Sizde yünlu olmayan kazak giyebilirsiniz yada hirka ne isterseniz.
Su yeşili veye siyah pantolun çok hos durabilir.
Çizmeniz siyah olsun cunku dah hos durur.
Reklamlarda modanisa kaplilar icin giysiler var belki onlardan yararlanip giyinebilirseniz.Bende bu kadar yorumlarinizi beklerim..:-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL TAVSİYELERİ
ChickLitModa Kombin Çanta Saç ve birsürü tavsiyeler var ... Hepsi kitabın içinde ...