-Ezgi Uyan Artık İşe Geç Kalıcaksın
+5 Dakika Daha...
-Aaa Yeter Ama Kaç Saattir Aynı Destan Hadi Bak Otobüsün Saatide Geldi.
+Offf Anne Ya Off Bir Rahat Bırakmadın.
Ezgi Yatağından Kalkar Ve Lavaboya Gider.Dağılmış Şaçları Onu Çok Hoş Gösterdiği İçin Aynanın Karşısında Kendisi Ile Vakit Geçirir.Odasına Gidip Bu Gün Ne Giyeceğini Düşünürken Odaya Küçük Kardeşi İsmet Girer.
-Şuna Bak Aynı Maymuna Benziyorsun.
+Mehmet Hiç Aynaya Baktın Mı?
-Neden Bakayım Ki?
+Aynı Maymuna Benziyorsunda.
Ismet ,Ablasını Yatağa İtip Saçlarından Çeker.Saçları Bozulan Ezgi Mehmet'i Odadan Kovar.
Hazırlanıp Odasından Mutfağa Geçer.Dolaba Bakar Ama Bir Konserve Yeşil Zeytin Ve Bir Kaç Yumurtadan Başka Bir Şey Yoktur.Kapıyı Açar Ve Ayakkabılarını Giyer.
-Anne Ben Gidiyorum.
+Dikkat Et Kendine Akşam Ekmek Almayı Unutma.
Ezgi, Evden Çıkıp Mahalle'nin Sonundaki Otobüs Durağına Gider.Beklemeye Başlar Ama Otobüsün Geleceği Yoktur.Hızlı Adımlarla Merkeze Doğru Yol Alır.Bir Kaç Adım Sonra Karşısına Mahalle'nin Genç Ve Yardımsever Delikanlısı İzzet Elden Düşme Ufak Motoruyla Karşısına Çıkar.
-Ezgi Ne Oldu Yine Mi Otobüsü Kaçırdın ?
+Hiç Sorma İzzet Ya Yine Kaçırdım
-Gel Atayım Seni Istersen.
+Sağol Ya Ben Giderim.
-Kızım Senim Patron Dengesiz Gel Bırakayım.
Ezgi , İstemesede İşten Kovulmamak İçin Izzet'in Motoruna Biner.İşyerine Bir kaç Metre Kala Motor Birden Durur.
-Hay Allah Cezanı Versin Olacak İş Mi?
+Ne Oldu Izzet?
-Benzin Almayı Unuttum.
+Hadi Ya Nasıl Geri Döneceksin?
-Ben Giderimde Sen Kusura Bakma.
Ezgi , Elini Çantasına Atar.Cüzdanından Çıkardığı Bir Kaç Bozuk Parayı Utanarak İzzet'e Uzatır.
+Izzet Bunları Al İstersen Benzine Yeter Mi Bilemem Ama.
-Görmemiş Olayım Ezgi.Koy Onları Cebine.
+Ya Ama OlmazKi Böyle Lütfen Al.
İzzet , Motoru İtmeye Başlar Ve Gider.
-Haydi Allah'a Emanet Ezgi.Kolay Gelsin Sana.
Ezgi , Kendini Izzet'e Borçlu Hisseder.Ve İşe Geç Kaldığı Farkedip Adımlarını Hızlandırır.Önünde Her Tarafı Siyah Ve Eskimiş Bir Çarşafla Örtülmüş Biri Vardır.Birden Yere Düşer.Ezgi Kolundan Tutup Kaldırmaya Çalışır.
-İyi Misiniz ? Bir Şeyiniz Var Mı?
+Zaman Geldi.
-Anlamadım Ne Demek Istiyorsunuz.
+Zaman Geldi.Buraya Kadar.
Ezgi, Kaldırdığı Kişinin Suratına Bakar.Yaşlı Bir Kadındır Ve Yüzünde Anlamsız Işaretler Vardır.
Kadını Kaldırımın Kenarındaki Banka Oturtmuştur.Kadın Zor Nefes Alıp Vermektedir.Ezgi'nin Eline Parlak Bir Taş Verir.
-Sensin....Artık...O....Sensin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12 RUH : Tanrıların Doğuşu
FantasyEzgi ,20 Yaşında Güzel Ve Çekici Bir Kızdır.Ailesinin Maddi Durumu Kötü Olduğu İçin Çalışmak Zorundadır.Bir Gün İşe Gidiyorken Karşısına Çıkan Şey Tüm Hayatını Mahvedecek Ve Onu Değiştirecektir İyi Okumalar