Günler Hızlı Bir Şekilde Ilerliyordu.Ezgi, Yapamadıklarını Veya Yapmak İstediklerini Aklına Getiriyor Ve Kısa Süre Sonra Her İstediği Oluyordu.Bunun Her İstediğinin Olması Onu Günden Güne Değiştiriyordu.Çalıştığı Kafenin Müdürü Olmuş ,Ailesinin Maddi Durumu Düzelmişti.Fakat Kendini İyi Hissetmiyordu.Hareketleri Vahşi Ve Korkutucu Bir Hâl Almıştı.Kendiside Değiştiğinin Farkına Varmış Ama Kimseye Söyleniyordu.Bir Sabah İşe Gitmek Üzere Evden Çıkmıştı.Otobüs'e Binip Boş Bir Koltuğa Oturmuş Ve Kulaklığını Takıp Müzik Dinlemeye Başlamıştı.Kafasını Cam'a Dayadığında Yolda Ona Doğru Bakan Yeşil Paltolu Bir Adam Gördü.Kafasını Başka Yan'a Çevirmişti.Diğer Durağa Vardıklarında Aynı Adam Yine Karşısında İdi.Korkarak Yerini Değiştirdi.Bu Esnada Otobüs'ün Içindeki Yolcular Durakta İnmişti.Ezgi'nin Korkuları Kuvvetlendi.Şöför'un Yanına Gelip Kendisinin İlk Durakta İnmek İstediğini Söyledi.
Ezgi,nin Çığlıkları Üzerine Söfor Onun Ağzını Kapatmıştı.Söfor'un Suratı Dışarıda Gördüğü Adamla Birebir Aynıydı.
Ve Otobüs Yan Tarafından Aldığı Darbe İle Taklalar Atmaya Başlar.
Taklaların Şiddeti Fazla Olduğu İçin Ezgi Başına Aldığı Darbelerle Bayılır.Gözlerini Açtığında Sisli Bir Yerde Uyanır.Etrafına Bakar.Dünyaya Benzemeyen Bu Yer Çok Tuhaftır.Ezgi , Bulunduğu Ortamı Gezmeye Başlar.Otobüs Kaza Yapmadan Önce Gördüğü Adam Tekrar Karşısındadır.-Hermes'in Yeni Varisi Sensin Demek.
+Ne ? Nediyorsunuz ? Neredeyim Ben?
-Sorularına Cevap Aramayı Sonraya Bırakalım.Kutsal Taş Nerede ?
+Ne Taşı Bende Kutsal Taş Diye Bir Şey Yok Lütfen Bırakın Beni Gideyim.
-Sakin Ol Hermes.
+Ne Hermesi Neden Bahsediyorsunuz ?
-Yüce Tanrılar Aşkına Kim Olduğunu Bile Bilmeyen Bir Tanrı Varisi Bu Kaçınılmaz Bir Tehlike.
Ezgi , Şaşkın Bakışlarıyla Karşısında Duran Adama Bakar.Kısa Süre Sonra Gökten Insanlar Inmeye Başlar.
-Apollon Ve Hera Her Seferinde Buluşmaya Geç Kalmak Zorunda Mısınız?
-Ah Athena Her Seferinde Bu Konular Konuşulmak Zorunda Mı?Yoksa Bu Hermes Mi?
+Malesef.
-Merhaba Hermes.
Ezgi , Kendine Hermes Diyen Bu Tuhaf Görünümlü İnsanlara Bakar.Olayları Çözememiştir.Athena , Ezgiye Dokunur.Ezgi , Gözlerinin Önünde Değişik Bir Görüntü Görür.Büyük Vr Güçlü Birisi 2 Kişiyle Savaşmaktadır.Diğer Tarafta Bekleyen Kişiler Güçsüz Bir Şekilde Etraftadır.Bir Kadın Görür.Gözlerini Ona Odaklar.Bu Kadın Ona Taş Veren Kadındır.Büyük Ve Güçlü Kişi Sırayla Hepsini Öldürür.Ve Taşı Kadına Verir.
Ezgi , Gözlerini Açıp Kapatınca Karşısında Athena'yı Görür.
-Şimdi Anlıyorsun Değil Mi ?
-Athena.
Bu Esnada Dalgalar Yüksek Ve Gür Sesleriyle Üstlerine Gelir.Dalgalar Ortadan İkiye Ayrılır.Arasından Yosunlardan Bir Kıyafet Gitmiş Birisi Çıkar.Athena Gür Sesi İle Seslenir.
-Poseidon Buradayız.
Ezgi , Dalgaların Arasından Gelen Adama Bakar.Bu Adam Yıllar Önce Kaybolan Babasıdır.
-Baba..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12 RUH : Tanrıların Doğuşu
FantasíaEzgi ,20 Yaşında Güzel Ve Çekici Bir Kızdır.Ailesinin Maddi Durumu Kötü Olduğu İçin Çalışmak Zorundadır.Bir Gün İşe Gidiyorken Karşısına Çıkan Şey Tüm Hayatını Mahvedecek Ve Onu Değiştirecektir İyi Okumalar