#16for16

19 0 0
                                    

Paa evo mene ponovo! Nakon cijelodnevnog gledanja Teen Wolfa hahahaha. Danas radim 16fpr16 izazov. Ako ne znate sto je to, long story short odgovaram na 16 pitanja posto smo u 2016 ( a imam 16 godina, 666 iluminati hahahaahah jk.)
Pa krenimo!

"1. Što smatraš svojim najvećim uspjehom u 2015. g.?
Promjenila sam pogled na život. Cista pozitiva!

2. Da možeš vratiti bilo koji događaj, koji bi to događaj bio?
Iz 2015? Ljeto i zabavljanje s frendicama, ali opcenito htjela bi se vratiti nekoliko godina prije i prozivjeti to opet jer meni je to bilo predivno razdoblje...

3. Koji mjesec si najbolje proveo/provela? Opiši ga.
Mozda oni ljetni mjeseci, a logicno nema skole, more, sunce aahhhh

4. Žališ li za nečim što si učinio/učinila? Ako da, za čim?
Pa i ne, smatram da sve desava s razlogom tako da ne.

5. Što si naučio/naučila u 2015.?
Naucila sam da treba izbaciti negativne misli, ali doslovno nicemu ne služe.

6. Opiši staru godinu u tri riječi.
Poučna, zabavna, filmovi.

7. Koliko si novih poznanstava sklopio/sklopila u 2015.?
Ne puno, nekoliko, nadam se jos vise njih u 2016.

8. Koja fotografija najbolje opisuje proteklu godinu? Postavi ju.
/
9. Koja pjesma najbolje opisuje proteklu godinu?
Po naslovu- Perfect hahaha

10. Što je najgore što ti se dogodilo u 2015.?
Pa kao sto ste vidli sve sada gledam s pozitivne strane pa i nema bas nesto hehe

11. Po čemu ćeš pamtiti 2015.?
Ljeto 2015 savrsenooo

12. Da možeš dočekati Novu godinu bilo gdje na svijetu, gdje bi to bilo?
Ajme ajme ajme New York aaaaaa

13. Što želiš sebi u 2016.? Imaš li neke ciljeve
Pa želim si da uspijem sve što naumim, da ispunim sve ciljeve koje si zadam i da se trudim jer ja to mogu i ja to zaslužujem!!! Shvatila sam da zbilja možemo sve što si zamislimo!

14. Da možeš pogledati trailer za 2016., bi li ga pogledao/pogledala? Zašto?
Ajme, pa mislim da ne, to je glupoo, ovako je bolje, bar se nadas hahah

15. Hoćeš li se podvrgnuti nekoj dijeti poslije praznika?
Pa, ja pokusavam vec dugo bolje se hraniti i ide mi tako da samo tako dalje!

16. Kome ćeš prvom čestitati/kome si prvom čestitao/čestitala Novu godinu?"
Onima s kojima sam slavila, mojim najbliznjima, obitelj i par prijateljica. ( da, cure, ne treba vam decko da bi bile sretne, zapamtite to!!)

DNEVNA DOZA LUDILAWhere stories live. Discover now