Au trecut 2 saptamani de la noaptea petrecuta cu Chad si Raymond, iar eu ma gandesc serios daca sa le accept oferta sau nu.
E ora 8 seara, am pus pe mine un tricou negru simplu in V, o pereche de blugi si converse pe negru. Am pornit spre Night Star cu scopul de a o invita pe Taylor in oras.
Odata ajuns la cafenea, m-am pus la masa la care stau de obicei.
Nici nu m-am asezat bine ca deja Taylor venea sa imi comanda. Sa fiu sincer, nici nu stiu ce ma atrage la ea, e o fata atat de simpla intr-un mod complicat, pofta de viata pe care o are, pot observa foarte clar faptul ca tanjeste dupa o poveste de dragoste unica, ceea ce sper ca ii voi putea oferi.
-" Angello, hei Angello, unde iti sta capul?" spuse razand
-" Hmm, de cat timp ma strigai?" i-am raspuns rusinat
-" De vreo 5 minute!", " Cu ce te servesc?"
-" Un pachet de marlboro rosu, o cafea cu lapte si intr-o ora sa te pregatesti pentru ca iesim in oras" i-am spus fara nici un pic de ezitare.
-" Ok....stai, ce? ! Nu pot, stii doar ca lucrez pana la 11 , managerul meu nu m-ar lasa nici moarta sa plec mai devreme! " spuse ea balbaita, deci este clar ca am luat-o pe nepregatite si analizand mai bine reactia ei si fata trista din cauza faptului ca nu ar putea veni nici daca ar vrea, am luat-o ca pe un da.
-" Managerul e aici?" am intrebat-o sec
A aprobat din cap ca da si mi-a facut semn catre usa din spatele ei.
" Vreau sa ma asculti cu mare atentie, intr-o ora sa fii gata, de restul ma ocup eu, ok?" I-am spus hotarat.
La auzirea acestor cuvinte fata ei a inceput sa iradieze fericire, un zambet perfect i s-a asternut pe fata.
" Ce efect am si eu asupra ei" mi-am repetat in gand.
Am terminat de baut cana de cafea, acompaniindo bine inteles cu cateva tigari.
Era aproape ora 9 iar Taylor stia ca trebuie sa ne intalnim.
Am intrat pe usa indicata de ea pentru a discuta cu manager-ul.
Un barbat de 41 de ani statea la birou fumand dintr-o tigara cu o fata surprinsa, probabil nu se astepta ca eu sa dau buzna peste el.
M-am uitat direct in ochii lui si i-am spus:
-" Taylor are planuri in seara asta asa ca va trebui sa plece mai devreme, sper ca astia sa va ajute sa ganditi mai bine" si i-am intins banii.
A aprobat din cap si am iesit afara din cafenea asteptand-o pe Taylor.
Trecuse cateva minute bune si exact cand am crezut ca ma va lasa balta o observ iesind din cafenea.
Era imbracata intr-o fusta putin mai jos de genunchi , o camasa alba cu primii 2 nasturi desfacuti accentuandu-i formele si o pereche de converse pe alb.
Chiar daca din motive evidente nu stiu exact ce a folosit,am observat ca a folosit si machiaj, nu ca nu ar fi frumoasa si fara.
Am facut o scurta analiza a situatiei si am ajuns la 2 concluzii :
1. E o chestie de fete faptul ca s-a aranjat atat si doar mie mie mi se pare ciudat fiind baiat
2. O atrage si pe ea ceva la mine, chiar daca nu stiu acum exact ce, asta facandu-mi treaba de a fi cu ea mai usoara.
-" Wow! Nu te-am mai vazut pana acum fara uniforma de lucru!" i-am exclamat.
- " Cine stie, poate vei mai avea ocazia dupa seara asta" spuse ea foarte increzatoare.
-" N-as rata asta pentru nimic in lume." I-am intors replica, un mic zambet i-a aparut pe fata ei atat de inocenta.Am chemat un taxi sa ne duca in parcul central.
Am ales aceasta locatie fiind una simpla, intotdeauna mi-a placut sa-i ofer unei fete experiente unice, ceva nou, sa reusesc sa o impresionez de fiecare data.
Eram pe L.A Bridge, eu ma rezemam de marginea balustradei iar ea statea in bratele mele.Perspectiva lui Taylor
Angello ma tinea strans in bratele sale in timp ce ne uitam la cerul instelat. Adierea vantului ii mangaia usor parul facandu-l si mai atragator.
" asta e realitatea sau e doar un vis frumos?" Mi-am repetat in gand.
-" De ce acum?" L-am intrebat sincera?
" La ce te referi?" Mi-a raspuns putin speriat.
-" Ne stim de aproape un an, de ce tocmai acum m-ai invitat la o intalnire?"
" Sincer, nici nu stiu" ..." important e ca suntem acum aici.." spuse ragusit.
- " Ai dreptate, asta e tot ce conteaza acum" i-am raspuns sincer dupa care mi-am infasurat bratele in jurul gatului sau, mi-am incolacit picioarele in jurul soldurilor sale, el sustinandu-ma cu mainile pe posterior, urmand un sarut pasional.******>> Dupa 2 ore
Perspectiva lui Angello
-" Trebuie sa vorbim, vin-o maine de dimineata la Effect Coffe.."
-" O sa fiu acolo .." spuse sec dupa care mi-a inchis telefonul.