-"Inca un pahar" i-am spus lui Taylor.
Night Star, cea mai frumoasa cafenea din Los Angeles si cea mai aproape de apartamentul meu.
In momentul de fata, am 21 de ani, m-am mutat in Los Angeles pentru un nou inceput, unde in viziunea mea imi pot realiza visul.
Lucrez ca si asistent-manager la un hotel si castig un salariu decent, dar totusi nu destul pe cat mi-am propus.-"Poftim!" spuse Taylor intinzandu-mi paharul oferindu-mi un mic zambet.
Taylor este cu un an mai mica decat mine, cu un ten curat, par blond, un zambet unic si nici la capitolul " forme" nu o duce prea rau.
Am ajuns sa o cunosc datorita faptului ca vin destul de des aici.
Sa fiu sincer, o relatie cu ea nu ar fi un lucru rau, dar simt ca nu sunt destul de consistent material incat sa ii pot oferi tot ce si-ar putea dor.
Pot spune ca certurile alor mei din cauza banilor de acum ceva timp m-au marcat considerabil.
Imi mai aprind o tigara sa acompaniez paharul de vin rosu si arunc o privire prin jur, dar nimic nu mi-a atras atentia.
Mi-am luat geaca de piele neagra, i-am oferit un mic zambet lui Taylor si am pornit spre apartament.
Fiind la doar 10 minute de el,am ales sa merg pe jos, si asa o plimbare in Los Angeles pe timp de noapte e unul din hobby-urile mele.Chiar cu o strada inainte de apartamentul meu aud niste pasi, dar pana sa ma intorc sa vad cine e, simt cum o mana ma insfaca de gat. Reusesc sa scap din stransoarea lui si il trantesc puternic de asfaltul rece.
Pare sa isi fi pierdut cunostiinta si desi stiu ca sunt slabe sanse sa ma auda, ma apropii de el si ii spun ironic :
-" Nu puteai sa stai cuminte acasa, nu?"
Imi continui drumul spre apartament, incerc sa imi caut cheile, dar aud o masina parcand exact in fata apartamentului.
Era un Hummer negru care arata impecabil.
Au iesit 2 baieti, care pareau a fi de varsta mea, destul de musculosi si foarte scump imbracati.
Unul din iei imi semn sa vin..
Dupa o scurta analiza a situatiei mi-am dat seama ca are legatura cu incidentul de acum cateva minute. Nu cred ca i-as fi putut bate pe amandoi asa ca am ales sa le accept invitatia.
Odata ajunsi fata in fata, unul din ei imi spune pe un ton relativ calm:
-" Ai distrus o afacere buna baiete,dar nu-ti face griji, inca ai timp sa iti indrepti greseala".
-" Despre ce vorbesti? " ii raspund pe acelasi ton
-" Tipul pe care l-ai lesinat inainte avea un pachet care ar fi adus o suma importanta sefului nostru, acum tu trebuie sa termini treaba" de data asta vorbi pe un ton destul de serios.
-" Ce e in pachet? " l-am intrebat .
A ranjit la mine si mi-a spus:
" detaliile le vei primi daca reusesti sa duci treaba pana la capat, dar ca sa te motivez putin, pentru treaba asta primesti 1000 de dolari" .
La auzul sumei am facut ochii mari, un ranjet si-a facut loc pe fata mea.
-"Cand incepem?" .
--" De fapt, chiar acum!" .
Am urcat in masina cu ei, nestiind exact locatia la care trebuia sa ajungem.
Stiu la ce va ganditi acum, sa accept o oferta atat de dubioasa venita din senin.
Dar gandindu-ma mai bine, poate asta e un semn, sansa mea sa fiu implinit.
Intrerupt din gandurile mele i aud vocea baiatului cu care am discutat inainte :
-" Ai si tu un nune?"
-" Angello" i-am raspuns sec, " voi?"
-" Eu sunt Chad iar amicul meu e Raymond" spuse pe un ton calm.
-" Am ajuns!" Exclama Chad
-" Spune-mi ce am de facut!", am ranjit spre Chad! .
-" Vreau.sa iei geanta asta, sa te intri in casa in fata caruia suntem parcati si sa sa i-o dai barbatului." " Pretul pentru ce e in geanta e de 10.000 dedolari."
Am ramas putin socat cand am auzit.
Raymond scoate un pistol din buzunarul paltonului sau si imi spune:
-" In caz ca ceva nu merge in regula , ia asta ca marja de.siguranta" " Apropo, daca esti un baiat destept , vei stii cum sa scoti mai mult de la el".
Iau geanta si ma indrept spre usa casei, ciocanesc de 3 ori
Imi deschide usa un barbat care parea sa aiba in jur de 34 de ani, cu par blond, palid si foarte slab.
Incercand sa para dur ma intreaba : "Ce cauti aici?"
-" Am venit sa iti fac o muie" ii raspund sarcastic, imi dau ochii peste cap si ii fac semn catre geanta. " Am venit sa livrez asta de la Chad".
Ma pofteste in casa lui, ajunsi in living ii intind geanta, acesta o verifica parand a fi multumit.
-" 10.000 cum ne-am inteles, da?
In tot acest timp, mi-am scos pistolul din buzunar si i-am spus pe un ton nervos :
" S-a facut o schimbare de planuri, 20.000 cash!"
" In nici un caz.." , am vazut ca e speriat totusi.
I-am tras un glont in bratul stang si i-am ai spus odata:
"20.000 daca nu platesti urmatorul glont ti-l trag in teasta" .
Dupa cuvintele spuse, desi tremura de frica, a scos un teanc de bani din buzunarul camasii. I-a intins spre mine, si m-a indemnat sa plec.
Inainte sa ies pe usa, m-am intors la el, am ranjit si i-am spus: "Ma bucur ca am afaceri impreuna cu tine si multumesc pentru cooperarea depusa".
Am plecat inapoi la masina unde ma asteptau Chad si Raymond.
-" Ai fost destept?" ranjise Raymond la mine
Am scos teancul si i l-am intins.
-" 20.000 , tu ce crezi?.Pe Chad l-a pufnit rasul, in timp ce Raymond mi-a strans mana in semn de respect.
-"Ai facut treaba buna Angello", imi zambi Chad,"Uite partea ta, am pus ceva in plus si in caz ca mai ai nevoie de lucru,uite o foaie cu numarul meu."
Chad si Raymond m-au lasat in fata apartamentului meu, in loc de 1000 de dolari mi-au dat 4000 si au pornit probabil sa predea restul de bani sefului lor.
" Wow, ce mai seara!" imi repetam in gand...poate pana la urma nu e un lucru atat de rau, e totusi o cale de a-mi asigura stabilitatea financiara mult dorita.