Jessie přestaň chvíli trénovat a poslouvhej mě. Co je Olívije. Noooooooo? Jessie viděls někdy kuře ve tvaru zombíka nebo zombíka ve tvaru kuřete? Co? No dobře já ti to řeknu: Rowdena na tu soutěž vžít nemůžeme. Co?! Proč!? Rowben je můj nejlepší prase kámoš. Rowbene pojď sem. Olívije podívej jak smutně kouká. No není roztomilej. Ne není. Axel by ho taky chtěl vzít. Jo ale Axel tady není. Určitě každou chvíli příjde. Sssssssssss. Ssssssssss. Počkej ticho Olívije slišel jsem krípra. Podívám se za dveře. Aaaaa! Olívije neřvi. Podívej se za sebe. Ježiši Axeli. Konečně už seš tady. Jo a cool maska. Mám aji pro Rowbena. Endr draka. Haha super. Hele Jessie pojď už. Co je Olívije. Nechci přijít pozdě Axeli. Běžte napřed doženu vás. Dobře Jessie. Kam sem jenom dal ty nůžky. Hmmm hmmm. Jo tady sou. Už můžem jít Rowbenene. Kvík kvík. Rowbene neboj držím tě. Už sme dole. Olívije Axeli počkejte. Budeme se muset rozdělit a najít materijál. Počkejte co budeme vlastně stavět? No samozdřejmě že krípra. Axeli seš vtipnej budeme stavět endermana. Ne olívije krípra. Endermena, krípra, endermana, krípra, end......
Ták dost vi dva aby ste se nehádali budeme stavět krípra. Á próč? Enderman je pro sraby. Nó ták jó. A honem pro materijál. Prvně dřevo, potom ostříháme ovce a máme vlnu, potom narvivo, písek a nakonec koblstoun. Tak honem. Sekám dřevo, stříhám ovce, beru písek, pak kobl a nakonec barvivo. Sem zvědavej na ostatní. Sešel jsem na mítinu kde byl sraz a Olívije a Axel už tam byli. Konečně sme mohli jít na tu stavěcí soutěž. Cesta byla dlouhá tak sme si povídali. Hej Jessie všichni zase budou říkat že jsme lůzři. Neboj Olívije mi nejsme žádní lůzři. Po dlouhé cestě sme tam konečně došli.
YOU ARE READING
Minecraft Story mode
FantasyJmenuji se Jessie a žiju v minecraft svěťe. Bydlím v mém stromovém domě ještě z mou kámoškou Olívií která nesnáší moje prasátko Rowbena. Poblíž našeho domku má domek na stromě můj kámoš Axel. Vlastně jsme mi tři šli jenom na soutěž ve stavění ale na...