Λιγο Πριν Την Αρχη

50 8 3
                                    

Ειρηνη&Γιωγος

"Σκευτηκατε το ονομα που θα δωσετε στο παιδι" ρωτησε η Ελενη η μητερα του Γιωργου.

Η νυφη της , που ειχε μπει στον μηνα της δεν ελεγε να ανοιξει συζητησει για το ονομα που θα δωσουν για την εγγονουλα της, που σε πολυ λιγο καιρο θα ηταν κοντα τους.

"Οχι ακομα μητερα" Απαντησε ο Γιωγος, αφου ηξερε πως αυτη η συζητησει δεν αρεσε στην γυναικα του, την Ειρηνη.

"Αχ βρε παιδια μου το εγγονακι μου σε λιγο θα ερθει και εσεις ακομα να του βρειτε ονομα; Δεν σκευτεστε τιποτα εστω μια ιδεα;" Συνεχισε την συζητηση η Ελενη.

Η Ειρηνη εδειξε την ενοχληση της στην πεθερα της , η οποια εδειξε να μην την ενδιαφερει. Αλλα ονειρα ειχε η κυρια Ελενη για τον γιο της. Να βρει μια καλη,εξυπνη νυφη και πανω απο ολα απο πλουσια οικογενεια οπως προερχοταν και ο ιδιος ομως αντι για αυτο της εφερε στο σπιτι ενα φτωχο κοριτσι που με το ζορι ειχε τελειωσει το λυκειο. Η οικογενεια φτωχη που ουτε καν σπιτι ειχαν. Ζουσαν σε νοικη που με το ζορι εβγαινε.
Ειχε κινησει γη και ουρανο για να μην την παρει ο Γιωργος ομως αυτος δεν την ακουγε! Την ειχε αγαπησει την Ειρηνη και ηξερε πως δεν υπηρχε αλλη για αυτον εκτος απο αυτην!
Μετα το γαμο τρια ολοκληρα χρονια προσπαθουσαν να κανουν παιδι ομως δεν μπορουσαν. Ειχαν παει στους καλυτερους γιατρους!
"Απο το στρες και το ανχος συμβαινει αυτο! Δεν ειναι τιποτα!" ειπαν ολοι οι γιατροι.

Η Ειρηνη αρχησε να ανησυχει. Τα λογια που της ελεγε η πεθερα της καθε μερα, την πληγωναν ποιο πολυ. Αρχισε να πιστευει πως ο Γιωργος θα την αφηνε, οπως ελεγε και η πεθερα της απο την δυσκολια που ειχε σε αυτο το θεμα.

Οσπου μια μερα η Κατερινα εμαθε οτι ειναι εγκυος και απο εκεινη την μερα αυτη και ο Γιωργος εχουν ενα χαμογελο κολλημενο στα χειλοι και προσπαθουν να χαρουν καθε στιγμη με αυτο το μωρο μεσα στην κοιλια της Ειρηνη.

"Μητερα τι λογια ειναι αυτα που λες τωρα;" ειπε αποτομα ο Γιωργος στην μητερα του.

"Εμ τι ψεματα ειναι;" συνεχισε εκεινη.

Η Ειρηνη βουρκωσε απο τα λογια της αυτα. Αυτο το παιδι δεν ο εκανε ετσι απλα επειδη επρεπε. Το εκανε γιατι αγαπουσε τον αντρα της, ηθελε να ολοκληρωθουν σαν ζευγαρι, σαν οικογενεια!

"Εγώ θα ανέβω πάνω να κοιμηθώ. νιώθω κουρασμένη. Καλη σας νυχτα." Ειπε η Ειρηνη θελοντας να βαλει ενα τελος σε αυτην την συζητηση για αλλη μια φορα.

Μια Στιγμη ...Where stories live. Discover now