Η Ελενη δεν ειχε μαθει τιποτα. Η Ειρηνη το ειπε στον Γιωργο και επικρατουσε μια κατασταση πανικου στο σπιτι, κατι που δεν μπορουσαν να το κριψουν απο την κορη τους, η τουλαχιστον την κορη τους που πιστευαν οτι ειναι κορη τους...
Η Ειρηνη οταν το ειχε πει στον Γιωργο, ο ιδιος νομιζε οτι η γυναικα του τα ειχε χασει.Οταν η Κατερινα συνεχιζε κλαιγοντας να του εξηγει το ιδιο και ιδιο πραγμα αυτος αρχιζε να συνειδητοποιει τι γινοτανε. Ενα τηλεφωνο στην οικογενειακο τους γιατρος που ανακοινωσε στην γυναικα του τα αποτελεσματα των εξετασεων ηταν αυτο που χρειαζοταν να επιβεβαιωθει. Η κατασταση ηταν πολυ κρισημη, σε ποιον να το ελεγαν και να τους πιστευαν. Μεγαλωναν τοσα χρονια ενα παιδι που δεν ειναι δικο τους ομως το ειχαν μεγαλωσει με οση αγαπη ειχαν και δεν ειχαν. Την λατρευαν την κορη τους και αυτη τους λατρευε αυτο ηταν σιγουρο, ομως εκει εξω καπου υπαρχει η κορη τους, η πραγματικη τους κορη, αυτη που ειχαν κανει με τοση αγαπη.
"Σε παρακαλω πολυ θελω να βρουμε την κορη μας " ειπε κλαιγοντας ενω ηταν χωμενη στην αγκαλια του τρεμοντας
"Αγαπη μου δεν ειναι τοσο ευκολο, πρεπει να το πουμε πρωτα στην Ελενη μας, πρεπει να ξερει."
"Οχι η Ελενη δεν πρεπει να ξερει τιποτα, οχι μεχρι να βρουμε την κορη μας." του ειπε κοιτοντας τον μεσα στα ματια
"Πρεπει να μαθει, θα θυμωσει μετα αν της το πουμε αργοτερα, και θα εχει δικαιο ειναι ενα παρα πολυ σοβαρο και λεπτο θεμα. Εχει το δικαιωμα να ξερει" της ειπε προσπαθωντας να της αλλαξει γνωμη.
"Σε παρακαλω Γιωργιο μην μου το κανεις αυτο ειναι στην εφηβεια ποιος ξερει πως θα αντιδρασει, ασε να βρουμε την πραγματικη οικογενεια την Ελενης και εμεις να βρουμε το παιδι μας."
"Κατερινα νομιζω νομιζω πως σου διαφευγει κατι, αν θα βρουμε την κορη μας και την παρουμε τοτε και οι αλλοι γονεις θα θελουν να παρουν την Ελενη μας"
"Οχι αυτο δεν γινεται, δεν θα το επιτρεψω!" ειπε με σιγουρια η Κατερινα
" Δεν θα μπορεσεις να κανεις πολλα Κατερινα μου, ετσι οπως θελουμε εμεις το παιδι μας ετσι θα το θελουν κι αυτοι, ειναι τελειως φυσιολογικο! Το θεμα ειναι εσυ θα μπορεσεις χωρις την Ελενη μεσα στο σπιτι? Μεσα στην ζωη σου? Γιατι εγω δεν ξερω αν θα μπορεσω χωρις την κορη μου" ειπε ο Γιωγος, βαζοντας σε σκεψεις την γυναικα του.
"Ουτε εγω θα μπορεσω χωρις την Ελενη μας! Αλλα δεν μπορω να κοιμαμαι τα βραδια ξεροντας οτι το παιδι που κουβαλουσα εννεα μηνες στην κοιλια μου την χαιρεται μια αλλη οικογενεια και αυτο που εχω εγω εδω ειναι μιας αλλης γυναικας! Στεφτομαι και την αλλη την γυναικα, που τωρα αυτη την στιγμη μεγαλωνει την κορη μου, λες αν το μαθαινε κι αυτη οτι το παιδι της που μεγαλωνει τοσα χρονια, δεν ειναι δικο της, λες να μην θελει να βρει κι αυτη το παιδι της, την κορη της;" Ειπε ολο νευρα η Κατερινα , ολο νευρα πλεον.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μια Στιγμη ...
DiversosΔυο γυναικες γεννησαν την ιδια μερα, την ιδια στιγμη, στο ιδιο μερος. Τι θα γινει οταν καταλαβουν μεγαλωνουν οχι το δικο τους παιδι; Αραγε μανα ειναι αυτη που γενναει το παιδι η αυτη που το μεγαλωνει ;