A existat o prostituată care arăta foarte bine, a mers in casa unui bogat sa-l distreze . Dar ea nu ştia ca în acea casă mai exista o fata. Amândouă au mers la el şi-l distrau. Bogătaşul i-a zis acelei prostituate sa aducă o şampanie din bucătarie. Fata aceea era invidioasă că bogataşul îi dă mai multă importanță primei prostituate decât ei. Fata s-a dus la prostituată si ia taiat capul cu o bărdiță. Bogataşul nu şi-a dat seama că a plecat.Când a întrebat-o pe fata a zis ca a plecat.Ea când a murit a devenit o măicuță. De atunci se spune că îşi caută capul şi umblă prin capitalele lumii.Acum în prezent, în 2009 Teodora, prietena mea se juca cu o minge de tenis si o arunca intr-un perete.Din greseală a dat mai tare si a ricoşat in spatele ei . S-a intors si a vazut măicuța fără cap cu mingea de tenis în mana ei.Ea s-a speriat si a fugit in casa.La masă i-a povestit totul mamei dar aceasta nu a crezut-o.A doua zi a mers tot acolo si a vazut din nou maicuta.Ea s-a apropiat de ea si a intrebat-o : -De ce umbli prin acest cartier?
Maicuta aceea nu a spus nimic. Dar a 3-a zi politistii au gasit o fata de 16 ani cu acelaşi nume pe care îl avea măicuță şi a spus că nu ştie nimic despre ea.