25 mai 2004. Merg la scoala cu cea mai buna prietena a mea , Elena.
- Am auzit de la profa ca vom avea o eleva noua , crezi ca va fi draguta? Spune Elena
- Nu stiu. Sincer sunt curioasa cum se va adapta...stii ca noi suntem sariti de pe fix , adaug eu repede.
"Poate reusim sa ne imprietenim cu ea...." Gandesc eu.
Peste o jumate de ora...am ajuns la scoala. Intram...ne uitam peste tot si nu vedem nici o fata noua.
- Poate nu a ajuns inca...dar nu mai e mult si trebuie sa intram...
- Mai stai sit u 10 minute..o veni intre timp.
Elena isi pregatea o fata draguta , ca sa nu o sperie (Ea se enerveaza cam repede). De o data , apare o silueta de fata slaba rau....cu mainile uscative...purtand un hanorac negru , lung , ...avea pantalonii sfasiati (nu daia cum se poarta acum...rupti aproape de tot). N-am putut sai vad fata deoarece avea fata acoperita cu gluga aceea neagra.
- Buna! Ma numesc Elena! Pe tine cum te cheama?? Sare repede prietena mea la fata cea noua.
- Lasa-ma in pace! Prefa-te ca nu exist! Zice fata cu o voce usoara , tremuratoare si patrunzatoare.
Elena deja incepe sa se enerveze...eu ii pun man pe umar si intelege ca trebuie sa se calmeze.
Clopotelul se suna. Toti elevii intra in clasa. Ora incepe....
Dupa un timp doamna se duce pana la secretariat sa ia ceva. Noua fata se ridica si iese din clasa.
Deodata....se aproprie de mine silueta fetei. Isi da jos gluga. Vad o fata alba ca foaia de caiet...cu ochii vineti si cu buzele negre. Parul era taiat foarte scurt si se vedeau urme de sange prin el. Eu ma sperii si incep sa tip.
- Ce ai patit , Dana? Ma intreaba colega mea , Georgiana.
Silueta fetei dispare brusc...parca ar fi intrat in pamant.
- N...nimic.... Reusesc eu sa silabisesc niste cuvinte.
Eram la fata alba...si foarte speriata. Imaginati-va ca si cand o figura v-ar aparea in fata voastra si voi sa fiti concentrati la un exercitiu de mate.
Ma uit in jur. Vad ca fata colegei noi nu mai apare. Incep sa cred ca am adormit cu ochii deschisi (asa mi se intampla cand ma concentrez mult).
Cineva pune mana pe clanta. Usa se deschide incet. Era colega noastra noua , Karina (cu greu i-am aflat numele).
Dupa 15 minute vine doamna de mate. Totul revine la normal.
Dupa ore....se suna. Ma duc la Elena si ii zic ce mi sa intamplat. Ea incepe sa rada.
- La inceput te-am crezut....dar acum devine patetic! Zice ea razand
- Nu te mint!! Cand m-am uitat in stanga mea...Georgiana era OK...nu era speriata ... nimic! Apoi ma uit la tabla si imi apare aceasta fata. Ii explic eu.
- Cred ca imaginatia ta merge prea repede! Adauga ea repede.
Incep s-o cred....poate chiar totul a fost in mintea mea....
Dupa scoala...plec singura acasa. Ma opresc si iau o gogoasa. Ma asez pe banca si incep sa mananc. Afara batea vantu incet. Deodata....vantul bate tare inspre mine. Ma sperii...dar nu fac nimic. Mananc incontinuare. Simt cum cineva ma atinge pe umar. Dau capul in spate si vad doar o urma de palma insangerata. "Cred ca iar am halucinatii" ma ganesc eu. Pun mana pe urma si sangele se ia pe mana mea. Ma sperii rau dar nu tip..nu vreau sa ma fac de ras. Ma sterg pe servetel de sange si il arunc la cos...sperand ca nimeni nu m-a vazut. Stau ce stau si apare din nou acea silueta care ma tine de maini. Incep sa tip. Un politist vine si ma intreaba ce s-a intamplat. Eu ii spun tot ce mi s-a inamplat acum iar el imi zice ca totul a fost in mintea mea. "Chiar a fost? Nu cred....". Tulburata de gandurile astea negative ma indrept spre casa.
Dupa o ora ma apuc de tema. Langa mine aveam un pix si o foaie goala (in caz ca vreau sa calculez ceva). Pe foaie apare brusc urmatorul text:
" Eu sunt Karina...o fata moarta. Trupul meu umbla hoinar dar sufletul meu este in cautare de victime. Sufletul meu nu se v-a linisti pana ce nu voi omori multi oameni. Acum...spiritul meu te urmarete pe tine , Dana! O sa vezi ... peste un timp....o sa mori si tu! O sa vezi!"
Foaia imi cade din mana. Ma duc la baie sa ma spal pe fata. Ma uit in oglinda. Ma vad pe mine pentru 10 secunde. Langa mine apare acel sufletel al noii colege....zambind usor. Sufletul colegii are un cutit in mana........cu o cruce neagra pe el. Eu incep sa tip.Apare cineva in casă si ma linisteste,dupa ce m-a linistit m-am dus la bucătărie si m-am înjunghiat.
Se spune ca dupa ce s-a înjunghiat a devenit aliată cu Karina si ca bântuie corpul ei prin Sibiu in statii de autobuz.