Note:Anyeonghaseyo mulai harini saia akan post gilir² Ff okay.Kali ni Ff horror pulak hope korang suka.Enjoy
Chapter 1:[Cinta itu Indah]
Genre Chap 1:Sweet#TDK
-Pov Jimin-
Harini aku dan keluargaku merancang utk berpindah.
"Chagi rase nk pindah Kat
mne?"Tanyeku sambil memegang tangannye."Hurmm chagi rase kite pindah kt busan lh xnk tinggal kt Seoul bosan sekurang²nye chagi nk jgk hidup kt halaman kampung"Jawab isteriku Tzuyu sambil meletak kepalanye dibahuku.
Aku menganguk lalu mencium dahinye.
"Okay nnty oppa carik rumah kt sne kalo dh jumpe kite backing brg utk pindah nnty Araseo"Kataku lalu mengusap rambut isteriku.Isteriku bangun dari bahuku.
"Araseo my husband"Katanye lalu mencium pipiku dan melemparkan senyuman.
"Ishhh xkan lh pipi je"kataku merajuk sambil menyilang tangan.
"Arghhh mcm bdk kecik ah dri dulu nk kiss bibir je dh muak dh"jawab isteriku membuatku memandangnye dengan senyuman sinis.
"Yahh asal senyum mcm tu?"kata isteriku sambil mengudur dia tahu yg aku nk cium dia.
Cuppp
Satu ciuman aku beri kt isteriku.Isteriku memandangku dgn pandangan maut.Aku pon senyum sahaja.Secara tiba² Isteriku bangun dari katil lalu keluar sambil mehentak kaki.Melawan lah tu-.-.
-End pov Jimin-
-Pov Tzuyu-
Aku keluar dari bilik sambil mehentak kakiku.Dia xtahu yg aku sengaja je.Aku turun dari tangga menuju kearah anak bongsuku Haru.
"Haru sayang Eomma dh ckp ngn Appa pindah kt busan suke x?"Tanyeku dgn nada ceria.Haru memandangku sambil memberi senyuman dan memelukku.Aku membalas pelukan itu.
"Kamsa Eomma Haru teringin sgt nk tinggal kt busan"kata anakku sambil senyum riang.
"Hahahaha Cheonman anak Eomma sini Eomma nk hug sikit"kataku sambil memberi pelukan erat pade anakku.Anakku mencium pipiku.Aku melemparkan senyuman.Tetiba....
Tinggg Tonggg
Bunyi loceng rumahku.Akhirnye anak sulongku Arin sudah pulang.
"Anyeonghaseyo Eomma haru"Kata anak sulongku dgn ceria sambil memelukku.Aku mencium dahinye.
"Happy nampak anak yeoja Eomma ni ade ape² ke"Tanyeku.
"Xlah harini Arin gembira sbb org yg Arin suke dulu dh terima Arin"Katanya sambil memgankat tangannye.
"Wahhh patut lh Eomma ingatkan ape jp Eomma lupe name namja tu sape erk?"kataku sambil mengaru kepalaku yang tidak gatal.
"Kim Taehyung a.k.a V tu"Jawab anakku dgn senyuman.
"Ouh budak Namja tu tpi Arin boleh ke berjauhan dgn die sbb kite kn nk pindah"kataku takut sbb takut anakku marah.
"X Arin xkesah asalkan Eomma setuju Arin bersama dgn die lagipon biler cuti die ckp nk dtg kt rumah baru kite tu"kata anakku sambil melemparkan senyuman.
Aku senyum kerana anakku tidak memarahiku.Secara tiba² suamiku memeluk ku dri belakang.
"Yahhh Chagi terkejut lh"kataku.Anak²ku gelak melihatku.
"Sweet lh Eomma ngn Appa ni Arin pon nk jgk"Kata anak sulongku sambil gelak.
"Haru pon same"Kata anak bongsuku.Aku dan suamiku memandang Haru.
"Kecik² dh mengatal"Kata suamiku.Kitaorang sekeluarga gelak.
"Hurmm Chagi tdi Chingu oppa dh telefon dia ckp die dh jumpa rumah kt busan tu memandangkan harini hari Rabu kite pindah hari Sabtu Araseo"Kata suamiku.Aku dan anak²ku mengangguk.
"Dh Jom makan Eomma dh masak dh"kataku sambil bangun dri lantai dan menuju kearah Dapur.
-End Pov Tzuyu-
(Malam)
-Pov Arin-
Aku baring dikatilku sambil memegang hpku dan menatap muka boyfriend baruku V.Aku senyum riang kerana tidak sangka orang yang aku suka pon sukekan aku.Tetib mesej dari V masuk.Aku bangun dari katil lalu membuka mesej ITU.
Mesej [Line]
V:Anyeonghaseyo chagi
Aku:Anyeong Oppa
V:Oppa nak bagitahu yang esok oppa xdatang skolah sbb Eomma Oppa sakit.
Aku:Okay Oppa Chagi xkesah janji jge Eomma Oppa tu Araseo.
V:Okay Chagi Love You Good Night...
Aku:Good Night Oppa Love you too
Aku baring kembali ke Katilku.Lalu aku memeluk bantalku bergambar kucing.
"Haihhh asal lah kau comel sangat wahai kucing"Kataku berseorangan.Tetiba masuk mesej lagi.Aku bangun dan melihat nama itu.
"Dahyun"Sebutku lalu aku membuka mesej itu.
Mesej [Line]
Dahyun:Yow buat ape
Aku:Main masak masak
Dahyun:Ishhhh cakap lh btol²
Aku:Aku nak tido lh
Dahyun:Ouhhhh baru nak ajak borak -_-
Aku:Esok kat sekolahkan boleh dh lh aq ngantok esok jumpe kt skolah.
Dahyun:Hurmmm yelah Anyeongg
Aku MLAs nk balas mesej itu.Aku hanye meletak hpku disebelah bantalku.Dan aku baring utk tido.
"Cinta itu indah hahahahax"sempat lagi aku berkata begitu.Aku memejam mataku lalu aku sudah dibuai mimpi.
-Bersambung-
YOU ARE READING
THE DOLL KILLER
HorrorWatak Utama Haru Jimin -bts- Tzuyu -Twice- Arin -Oh My Girl- Watak Tambahan BTS Girls Day Suzy -Miss A- Chucky or Annabelle