V minulém díle:
-"Ahoj Veve. Nechceš zajít ven?..."
Pozdní příchod..
"... Zastavím se tady vždy před školou..."
Černý sešit.
"... je to moje tajemství"
Současnost:
Trochu jsem se zarazila, když mi podala úplně jiný sešit. Ale co už. Popadla jsem tužku a začala ji tam kreslit moje úžasné čmáranice. Měl to být nějaký obličej s emo patkou.
"Vypadá to jako Kiba z Naruta.." prohodila jen tak mimochodem. Koukla jsem na ní a pak na to něco v sešitě.
"Chybí tomu uši" Dodala. Vzala mi tužku z ruky a začala dokreslovat a opravovat mé chyby. Sem tam mi řekla, co dělám špatně a tak. A tisíckrát jsem ji řekla, že stejně kreslit neumím.
"Wtf??? Ty znáš Naruta? No to mě štípni!"
Začala jsem se uculovat blahem.
Naruta sleduji už hodně dlouho. Nemůžu uvěřit, že někdo jako je ona může naruta znát. Všichni říkají, že je to jen pohádka pro děti. Ať se jsou zahrabat!Když jsme zhodnotily naše "výtvarné dílo" za hotové, začaly jsme klabosit o hudbě. Vypůjčila jsem si její telefon a začala se ji hrabat v muzice. A natrefila jsem tam na jednu písničku, která se mi líbí.
Black Veil Brides - In the End.
Za poslouchala jsem se do ní. Je to jako balzám pro uši a duši. A ten jeho hlas zněl úžasné. Když jsem se podívala na Bro, tak měla vykulene nevěřící oči.
"Ty je znáš??" Skoro vykřikla. Zvedla jsem obočí a kývla.
"No.. Neznám je nějak extra moc. Spíš tuhle a pár dalších písní." dodala jsem. "A kdo se ti líbí nejvíc??" vyhrkla a přiblížila hlavu blíž ke mě. Jako by mi chtěla vycucnou mozek nebo co.
"Spíš kdo mě zaujal. Samozřejmě, že Andy jakožto zpěvák, ale taky mě hodně zaujal Ash. Takový badass" zahihnala jsem se. Bro jen pokývala hlavou na srozuměnou. Chvilku jsme je ještě poslouchali ale pak Bro vypla písně a najela na retricu.
"Uděláme si spolu fotku prosím??" udělala psi oči.
"Okok" pokrcila jsem ramena. Dělala jsem, že mi to je jedno a přitom není. Miluju, když se fotim. Takový Egoista..
Pořídily jsme pár snímků a dále si povidaly o všem možném. O škole, o volejbalovém týmu, o lidech, které nemusíme a tak. Užívala jsem si. Dlouho jsem se totiž takhle necítila. Bylo to fakt boží být s někým jiným.
Ale už nastal čas jít domů. A mě bylo líto, že jsem si s ní nemohla povídat o něco déle. Měla jsem se s ní náramně dobře.
Vydaly jsme se zpět ke knihovně, kde jsme se rozloučily a šly každá domů....Epilog
Pomalu jsme vydechly kouř z cigarety. Už je to rok co jsme tady seděly jen my dvě. Dvě nepodstatné osoby. Osoby, které jedlý polarety a smaly se každé blbosti. A teď? Je nás tu dvanáct. Naše parta. Někteří stali, někteří seděli a dělali jsme blbosti. Společně.
Dloubla jsem do Bro, která byla zbořena do konverzace s jejím klukem na fb. Otočila se na mě a protáhlá z cigarety.
"Co je?" zeptala se.
"Už je to rok" usmala jsem se na ní. A pak se podívala na ne. A pak zase zpět na ní. S úsměvem prikyvla.
"Jo. Tady jsme seděly." podívala se na ne šťastné.
"A teď nás tu je tolik"
"Jo."Takže Guys!!
Tady je moje 2 část k "Hello my Soulmate" doufám, že se aspoň trochu líbila. Doufám, že mě podpoříte hvězdou nebo komentem:3
Takže č-čau u dalšího dílu. Vaše Veve:3
Opět věnováno moji Bro
ČTEŠ
Short stories about everything
Short StoryTakže. Jak už jsem zjistila(konečně) nejdou mi psát dlouhé povídky o tom samém. Tak jsem se rozhodla, že budu psát krátké storky o všem možném. O lásce, o bolesti, o radosti, o zážitcích a tak různě. Může to být z mých vlastních zkušeností a nebo na...