part 1

182 10 0
                                    


Venovanéaninkaa3568

,,Nová škola,noví ľudia,nové mesto a nový začiatok"
Hovorila som si v mysli cestou do školy a prehodila som si svoje fialové vlasy na stranu.
Cestou do školy som rozmýšlala aké to tam bude.Ocitla som sa pred velkou budovou žltej farby nazývanou škola.Vstúpila som na dlhú a širokú chodbu plnu študentov.Kráčala som cez chodbu z umyslom najsť riaditeľňu.Prešla som až na koniec a uvidela som tabulku na ktorej bol nápis riaditeľňa a šípka doprava.
Ocitla som sa pred dverami riaditeľa tak som zaklopala.Dvere mi otvoril starší muž s plešinou a pivným bruchom vyzeral tak na 50nika.
,,ty musíš byť Marion Wood však"

,,Dobré ráno,ano som Marion ale radšej mi hovorte Marry" povedala som z usmevom

,,Samozrejme Marry tak školsky poriadok ti čítať hadam nemusím"záporne som pokrútila hlavou a pokračoval,,tak tu máš rozvrh každy deň po štvrtej hodine máš obed a potom vyučovanie pokračuje potom máš skrýnku 548B čo je skoro nakonci tej dlhej chodby a to B znamená že ja na ľavej strane" ja som len prikyvovala,,ták máš nejake otázky?"spytal sa ma ja som zaporne pokrutila hlavou
,,tak teraz ťa zavediem do triedy"
postavili sme sa zo stoličiek a v tichosti kráčali až kým som neprerušila ticho otázkou,,Prepáčte pán riaditeľ smiem sa spýtať ako sa voláte"

,,Samozrejme asi som sa zabudol predsraviť som Antonio Walter " hneď ako to dopovedal sme zastali pred asi pred mojou triedou.Pán Walter vstúpil do triedy a všeci sa postavyli a naspeť si sadly.Na sebe som cítila niekolko pohladov.

,,Prepáčte za prerušenie vyučovania toto je vaša nová žiačka Marion dúfam že medzi vás zapadne"predniesol svoj dlhý monológ a potom sa otočil na mňa ,,po konci vyučovania si príď po knihy do riaditelne"povedal a odišiel no slova sa hňeď ujala učiteľka,,Tak Marion povedz nám niečo o sebe"
Len som prikývla a začala ,,Volám sa Marion Wood ale všedci mi hovoria Marry.Presťahovali sme sa z Írska a od malička tancujem balet."

Pozrela som sa na učiteľku ktora pochopyla môj spýtavý pohļad a povedala ,,Marion.."nestihla dopovedať lebo som jej skočila do reči ,,Marry"prepichla ma pohladom a pokračovala ,,..sadni si do predposlednej lavice k Williamovy"(anculka).

neď ako som sa posadila začala dačo rapotať ja som ju ignorovala a pozerala sa von oknom až kym ma neprerušila poznámka mojho spolusediaceho tušim William sa volá ,,Pekné vlasy" ja som sa usmiala,,Ďakujem"
Keď tak nad tým premýšlam nieje škaredý má kráse smaragdové oči a dlhšie hnedé kučeravé vlasy.Z môjho premyšlania na vytrhol zvonček
Všeci sa rozprchly na chodbu okrem mňa a niakych chalanov.
Vytiahla som si z tašky mobil a začala som hrať niaku stupiditu bola som blízko dalšieho levelu no niekto ma virušil a ten niekto boli dvaja chalani ktorý sedia v lavici za mnou.,,som Ed"
,,ja Daniel"povedaly a usmievali sa ako slniečka na hnoji no usmev im zmyzol po mojej odpovedi,,super a mňa to nezaujíma"
,,Tak malička je drzá hej?"povedal ten Ed
,,niesom drza som len uprimna"povedala som a ďalej ich ignorovala

Tolko k prvej časti dufam že sa páčila aj keď je o ničom no dalšie budú lepšie :P

Len my dvajaWhere stories live. Discover now