Dit wat je nu gaat lezen is een nutteloze tekst. Kies zelf of je verder wilt lezen of niet. Vandaag ging ik naar school en ik ga op een stoel zitten. Ik was de eerste van de klas. En toen kwam mijn mentor en er was een of andere test die niet was ingeleverd en gedoe. Dus ik maak die tekst maar toen was ik dus denk ik in de gang mijn handschoenen vergeten. Echt super stom want toen ik naar huis fietste konden mijn handen gewoon oprecht niet meer bewegen! Dit wat je nu gaat lezen is nog nuttelozer!! Ik kwam er serieus gister achter dat ik een kachel heb achter mijn bed. Na 2 jaar in deze kamer ofzo weet ik veel hoelang. Maar ik haalde dus een kussen weg en die was warm. Dus ik kijk achter mijn bed en daar stond gewoon een kachel! Hoe dom! Oké, waarschijnlijk leest niemand dit nutteloze gebeuren. Als je nog lees zet dit dan in de reacties: toppie. Oké dan ga ik nu weer door met onzin praten. Ik heb bij de Xenos een lamp gekocht. Het is een soort piepschuim-achtig spul mer daarin lampjes. Er staat: love. Best wel cool vind ik! Ik heb nu het liedje 'Niemand' van Robbie flex die Teske heeft gezongen in mijn hoofd. Oké. Ik heb trouwens een poster van Teske boven mijn bed. Ik ben een beetje van plan om boven mijn bed allemaal posters van YouTubers te hangen. Ik heb nu Teske, Enzoknol en Dee, Masha, Eva (nu life as Eva) en Joy. Nou ik vind dit wel genoeg onzin. Doei!
JE LEEST
Het Boek Over Alles Wat Onbelangrijk Is
RandomHey! Ik begon dit boek uit verveling. En nu als ik me ver veel ga ik hierin schrijven! Je zal veel dingen horen over youtube, Shawn Mendes en nog vee meer dingen. Doei!