ff random

33 2 3
                                    

Ik wilde gewoon heel graag even een hoofdstuk schrijven. Ik klikte dus gewoon op het plus je maar ik heb echt 5 minuten naar mijn beeldscherm zitten staren... Ik ga het nu dus over de nuttelooste dingen hebben. Veel plezier.

Inspiratieloos
Het maakt me boos

Ik heb met papier een sneeuwpop op de deur van mijn kamer gemaakt.

Ik heb 1 of 2 weken geleden ofzo een nieuwe kast gekocht. Hij is roze, de kleuren van mijn kamer zijn roze grijs en wit.

Toen ik die kast ging kopen heb ik ook een nieuwe bureaustoel gekocht want doe vorige zat echt super vervelend!!!!!

Eigenlijk moet ik een boek voor Nederlands lezen maar ik heb daar geen zin in. En ik moet het boek ook verlengen maar ik weet niet of dat 2 keer kan.......

Ik heb alle delen van 'Dagboek van een muts'

Ik ben erg fan van Pokémon. Pokemooooooooooooooooooooooooooooon!!!!!!!!
Pokemonmaatje: piDaFee

Ik zit in jaar 1. Mis mijn vriendinnen!!!!
piDaFee
natzwa
Ja en nog veel meer maar dit zijn mijn bffjes. ALS JE ER NIET BIJ STAAT: IK MIS JE HEEL ERG!!!!!!!!

Random Alinia

Schreef ik Alinia goed??

Nee want hij ziet het als een naam.

Met een M?????

Ik heb grote aanval van tkin!!!!!!!

O ja, ben verslaafd aan YouTube!!!! Enzoknol dhd link jer Joost andere Joost harm je eigenlijk iedereen...

Ik heb echt niet 97 abonnementen ofzo hoor 0_0

Ik zit op musicalles. Nu kan ik wel een heel verhaal vertellen hoe geweldig ik het vind maar daar heb iik niet echt zin in.

Nu besef ik me dat ik misschien een paar vragen voor de q&a verpest heb.......

Nu besef ik me ook dat waarschijnlijk niemand gaat reageren op die q&a omdat ik nou eenmaal niet zo bekend ben op Wattpad. Maar dat wil ik ook helemaal niet. Ik wil boeken schrijven waar ik mensen aan het lachen mee kan maken.

Binnenkort weer een random stukkie

Het Boek Over Alles Wat Onbelangrijk IsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu