Cum am spus, sunt foarte emotionata. Stiu ca are sa ma certe, dar nu asta e problema. Problema e ca eu abia astept sa.l vad, iar el e profesorul meu, deci clar nu e interesat de o pustoaica de 15 ani cu realizari mici dar visuri marete. Oare as putea sa.l fac sa ma pla...
Dar am fost intrerupta din gandurile mele de copil necopt de glasul ala care ma face sa tresar.
-Buna Ela! ma saluta el degajat. Oooo, ia stai putin, de unde stie el ca mi se spune Ela?
-Bun, am vrut sa vorbim pentru ca mi.a placut cum te.ai descurcat ieri.
-Dar am avut prima ora cu dumneavoastra abia astazi.. spun eu nedumerita.
Deja aveam o banuiala, dar mi.am tot repetat in minte ca nu poate fi adevarat. NU SE POATE!!
-Vreau sa spun ca ai facut.o bine ieri, la bordel. imi zise el cu un ranjet pervers pe fata. Ce, nu m.ai recunoscut? Stiu ca erai beata, dar.. nu.mi plac fetele cu memorie scurta, stii?
AM FACUT CEEE? Stai putin, deci eu m.am culcat cu profesorul meu de romana? Imi jur ca nu mai beau si nu mai merg la bordelul ala IN VIATA MEA!!!!
-Domnule profesor, va rog foarte mult sa uitati de acea seara. Tocmai aflasem ca a murit mama si am vrut sa ma descarc cumva. Stiu ca nu am ales cel mai potrivit mod de a ma descarca dar va rog mult sa uitati. Daca se poate...
-Imi pare rau, nu am stiut de mama ta.. Daca vrei sa iestim mai tarziu la un suc, sa mai vorbim. Daca esti libera pe la 3 jumate..
-Da, sigur! spun eu entuziasmata, ca un copil mic (,) care primeste ciocolata preferata.
-Ok. spune el amuzat de entuziasmul meu. Te sun eu sa te iau cu masina.
-Da, sa va dau numarul meu..
-Stai linistita, mi l.ai dat ieri. Nu ar trebui sa mai bei, cine stie ce mai faci.. spuse ranjind la mine cu dantura lui perfecta.
-Bine, astept un telefon. La revedere.... spun eu destul de rusinata.
Nu am mai asteptat un raspuns, ci am plecat imediat, grabita.
In drum spre casa, am inceput sa topai pe drum. Wow, profu de care.mi place m.a invitat la un suc. Pe de alta parte, m.am culcat cu persoana de cara.mi place inainte s.o cunosc. Maaamă, mintea mea e varza. Acum ce dracu fac? Daca inainte aveam 1/1000 sanse sa ma placa, dar acum deja ma poate considera o curva. Ma rog, acum am ajuns acasa, fac un dus si ma pun la somn pentru vreo 4 ore, avand in vedere ca am iesit la 11 de la scoala, ceva mai devreme decat de obicei. Acum, somn usor!!Heii, capitolul asta e ceva mai lung, sper ca nu v.am dezamagit. Daca aveti sugestii sau pareri va rog sa le expuneti intr-un comentariu. Apropo, aceasta povestire este inspirata din viata mea, cu cateva modificari (proful meu nu m.a invitat la suc si nu lucrez la bordel:)))))) ). Ma rog, sper sa va placa aceasta carte.:* Multumesc!