Sarutul

150 5 1
                                    

M.am trezit cu o durere de cap ingrozitoare. O fi de la droguri.. obisnuiesc sa iau uneori. M.am dus jos sa mananc ceva.
-Ce faci pisoias?
-Sofiaaa! strig eu entuziasmata. Ce faci pui?
Sofia este cea mai buna prietena a mea. S.a mutat in alt oras si n.am vazut.o de mult.
Am vorbit cu ea pana pe la 3 si 20, cand am auzit un claxon afara.
-Ooo, iubitu tau? Ma intreaba ranjind Puiu (asa ne alintam noi, ea imi zice Pisoias)
-Nu, as vrea eu. :) e profu meu
-Iei meditatii?
-Nuu, fă!! Ies la un suc cu el.
-Oo, atunci eu te las. Te sun mai tarziu pa pa!! Sa.mi povestesti si mie da??
-Da ok. Pa!
Sofi a iesit afara, iar eu m.am dus sa ma schimb. Am ales colantii mei negrii, un hanorac negru cu inscriptia "fuck you" si niste conversi negrii. Parul nu l.am indreptat si l.am lasat liber si am aplicat un tus negru cu albastru.
In cinci minute am coborat si l.am vazut stand la usa. Wow, super dragut. Era imbracat cu o pereche de blugi negri, un tricou albastru de la Metalica si o geaca de piele tot neagra.
-Vad ca ne asortam. Zice el zambind.
-Da, asa e. Deci unde mergem?
-Stiu o cafenea draguta la vreo doua strazi. Ce zici?
-Mm, ok. murmur eu prinsa in gandurile mele. Oare ce se va intampla?
- Am ajuns!! spune el entuziasmat dupa vreo 5 minute de mers cu masina. Pe drum nu am vorbit deloc, doar cateva priviri aruncate.
Ne asezam la o masa mai retrasa nevrand sa ne vada cineva.
-Un wiskey dublu, ii spune el unei chelnerite dragute.
Eu am comandat o bere, iar ei s.au uitat urat la mine.
-Ce?! Beau ce vreau eu, ok???
-Da, scuzati.o pe iubita mea. spune Derek relaxat. E putin nervoasa.
Chelnerita s.a uitat stramb si a plecat. Eu inca eram putin socata. Ok, putin mai mult.
-Ce ati spus dom' profesor? Iubita dvs?!
-Ok, scuze.. si nu mai vorbi cu dvs, nu sunt asa batran.
-Este o forma de respect. Dar daca vrei tu... Derek.
Am mai vorbit ceva timp, apoi el s.a aplecat si m.a sarutat. Initial am fost putin socata (pentru a doua oara in seara asta) dar apoi i.am raspuns la sarut.
-Pentru ce a fost asta?
-Pentru ca te plac Elena..
-Si eu.. apoi l.am sarutat si eu.
Dupa ce a platit m.a dus cu masina acasa si a plecat. M.am dus sa fac un dus si apoi m.am culcat, adormind cu gandul la el.......



Ei, cum vi se pare? Nu am sa mai scriu cateva zile pentru ca sunt foarte ocupata in ultimul timp. Va puup :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 07, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ProfesorulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum