În ziua de azi există tot felul de specimene de oameni, și nu mă refer la africani, arabi, români, gay, etc., ci mă refer la personalitate... Aceasta este povestea unei fete care, la suprafață, este fericită în fiecare zi și este toată numai un zâmbet, dar înăuntru plânge cu lacrimi de crocodili. Această fată se numește Chloe. Ea are un pic din toate personalitățile: nerd, geek, punk, câteodată și "popular b****". Știe să-și controleze foarte bine emoțiile și poate să fie serioasă, copilăroasă, amuzantă, rea, etc. atunci când trebuie și când vrea. Ea are multe lucruri frumoase în viața ei: o familie numeroasă și prieteni foarte buni, dar și probleme: "prietenii", probleme în dragoste și probleme cu cei bolnavi, adică pedofilii... Deși nu a fost violată, aproape i S-a întâmplat acest lucru: a fost trasă de păr de bețivani, i se făceau "complimente", o fluierau bărbați și Pești pe drum și așa mai departe.
Așa zișii ei prieteni erau, în mare parte, colegele ei din clasă. Una dintre ele, numită Angela, voia să fie exact ca ea: începe să asculte muzică- și ea începe să asculte muzică; începe să asculte rock- și ea începe să asculte rock; începe să asculte nightcore- și ea începe să asculte nightcore; vrea tatuaje și să se vopsească la 18 ani- ghici ce, ȘI EA VREA ACELAȘI LUCRU! Mai este o "prietenă" care vrea mereu să fie mai deșteaptă decât ea. Aici, sincer, este mai de grabă problema mamei ei, deoarece ea o pune să fie mai bună decât Chloe, chiar dacă nu reușește.