Părțile Rele ale Vieții

14 2 0
                                    

               În orice viață există și părți rele. În viața lui Chloe erau doar 2 părți rele: prietenii falși și bărbații care credeau că are peste 18 sau cărora nici măcar nu le păsa. Și acum merge pe stradă și moare de frică atunci când trece pe lângă un bărbat care pare mai suspicios. Nu cred că îi este greu cuiva să își dea seama cum arată unul.

Aceștia îi tot făceau "complimente": "Ce b**i ai, nebuno!"; "Hai, nu mai vorbi despre școală. Lasă școala! Băiatu' ăsta vrea un dans. Fă-i un dans!" și etcetera. Nu știu dacă din păcate sau din fericire, ea s-a obișnuit. Asta nu înseamnă că îi plăcea, doar că nu-i mai păsa atât de tare.

                           Pe de cealaltă parte, prietenii falși îi avea de mult timp și, din păcate, încă îi are. Dacă nu știi ce este un prieten fals, este acea persoană care nu îți este alături la bine și la rău, nu îți este loială, nu te poți încrede în ea, este cu tine doar din interes, din "milă" sau pur și simplu nu iese nimeni și doar tu ai mai rămas.

                           Cu toate că aceste două lucruri sunt oribile, au și ele partea lor bună: aceea că te pregătesc pentru viață și de obișnuiești de dinainte cu persoanele rele, egoiste și care te dezamăgesc. Nu spun că trebuie să le ai alături de tine, spun că poți învăța din lucrurile rele care ți se întâmplă. Un lucru bun la Chloe este că trece peste lucrurile grele din viața ei și că vede mereu partea plină a paharului. Totuși, s-a ajuns la un moment în care nu mai putea. Atunci, când se întorcea de la școală, un bețiv a început să o tragă de păr, târând-o după el. Bine că a scăpat din mâinile lui. Acest lucru, chiar dacă s-au întâmplat și mai rele, a traumatizat-o. Era gata să renunțe.

O Viață SalvatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum