7. BÖLÜM : LUNAPARK DOGUM GÜNÜ

53 2 1
                                    

Masal'ın ağzından ;

Bugün kardeşimin doğum günü derin ve ardayla ona surpriz yapmayi planlıyoruz. Umarım beğenir gerçi beğenmezse onu öldürürüz jajaj

Bi parti mekanı bulduk okuldaki herkesi çağıdık çok güzel olucaktı bundan eminim mavi gözlüyüde çağırdım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Derin ve ben denize doğum günü kahvaltısı hazırlıyorduk
Dün Sudede Denizin ısrarıyla Derinin evinde kalmıştı Derin heran onun üstüne atlıyabilirdi yani ama kendini Deniz icin tuttuğunu biliyorum o sıra kapı çaldı ayy acaba Emircan mı gelmişti ya bana ne yine saçmalıyorum.
Koşarak kapıya baktım ve gelen Ardaydı büyük bir hayal kırıklığı yaşadım resmen ama çaktırmamaya çalışıyordum. Ardaya sarıldım ve "hoş geldin yakışıklımmm " dedim. Ağzımda genişleyen bir sırtımayla o da bana gülümsedi ve içeri girdi o sırada Deniz ve Sude yeni uyanmışçasına merdivenlerden iniyorlardı. Derin ve ben Sudeyi görünce aynı anda sabır çektik o kızdan ölesiye nefret ediyordum ama kardeşim icin katlaniyordum.
Hep beraber kahvaltiya oturduk. Denizin yüzü gülüyordu. Buda bizi mutlu ediyordu.
Kahvaltımızı yapıp kalktık "off gençler bugün doğum günüm ve ben sıkıldım anlatabiliyomuyum yani beni bi yerlere götürmek isterseniz hayır demem. " dedi Deniz şımarıkca gülümseyerek " sen iyice şımardin len. " dedi Derin sırıtarak "ya derin neden öyle diyosun ki onun doğum günü gezmek eğlenmek onun hakkı bi kere senin dogum günün olsa böyle mi yapardın dicemde sen şimdi doğum gününüde hatırlamıyosundur dimiğğğ" dedim o sırada arda Araya girdi ve "ayol benim için kavga ermeyin kızlarğğ" dedi ibne taklidi yaparak hepimiz ona şüphe ile baktık.
Şunu fark ettim. Sude hic sesini çıkarmamisti. Bu ilgimi cekti bi anlik aklımdan faise oldugu gecti. Ama emindim. Hah benim Kardesim hah.oyle bisey olmazdi yani. neyse.konumuz bu değil
"Deniz gülüm hadi hazırlan seni lunaparka götürüyim " dedi Ardacık denizde ona trip atarmiş gibi bakti sonrada güldü.

**************

Ardanın büyük ısrarıyla Lunaparka gitmek için hazırlanıyorduk. Üstüme beyaz kısa bir elbise altimada converse lerimi giyip odadan çiktim. Saat 1:30 'tu "Bu saate lunaparkamı gidilir ya."diye mızmızlanarak kapıya doğru yürüdüm.Deniz çok mutlu görünüyordu sırf onun bu gülümsemesini görmek için bile Lunaparka gidebilirdim.

*******

Lunapaka geldiğimizde ben bütün oyuncaklara binmek istiyordum ve bizimkileri bi oraya bi buraya sürükleyip durdum.Deniz den bile daha hevesli görünüyo olabilirdim ama o yakışıklı çocukları kesmekle meşgul du zaten."Masal yeter artik başım döndü.Çocuk gibisin binceksen binelim artik bi karar ver." diye söylenen Derine dönüm. "Yaa ama biraz beklesen ölürmüsün."diye cırladım herzaman ki gibi."Gençler ben çok acıktım.Eğlenmeden önce birşeyler mi yesek???"dediginde Denize ters ters baktım bütün hevesimi kuragimda birakti.Herkes Denizi onayladıktan sonra Lunaparkın içinde bulunan bir restoranda girdik.Hepimiz yemek söyledikten sonra ben lavaboya gitmek için kalktım.Tam koridorda ilerlerken sert bir cisme çarptığımı fark ettim.Ve elimdeki telefonum yere fırladı.
"Napiyosun bee ayı önüne baksana!!"dedim hunharca cırlayarak."Her gittiğim yerde bana çarpan sensin."dediģinde ona baktim.Eyvahhh yaa bu nasıl bi şansızlık yaaa Emircanin burda ne işi var!!!!!! "Yine mi sen?" dediğimde siritti."Tesadüf."dediģinde bende sırıttim."Senin ne işin var burda?"dediģinde "Denizin Doğum gününü kutlamak için geldik.Akşam süpriz doğum günü partisi yapiyoruz sende gelirmisin?" diye sordum çok istekli görünmemeye çalışarak."Olabilir."dediğinde birden sevindim ama belli etmemeye çalistım."Peki senin ne işin var burda?."dediģimde bi an duraksadı."sev..." tam söyliyicekti cırtlak bi ses araya girdi."Askimm"diyip Emircanin boynuna atliyinca butun dünyam başıma yıkıldı.Sarışın uzun boylu bir kizdi.Emircanin sevgilisi olduğunu öğrenmiştim ve kendimi çok kötü hissediyordum biraz daha burda dursam ağlıycaktım oyüzden ikisinin yaninda ışın hızıyla geçip kendimi lavaboya attim.İstemsizce ağlamaya başladım.Neden ağladiğimi bilmiyordum.Emircanin sevgilisi olmasi neden bu kadar canimi acitmişti bilmiyorum.Bu kadar kisa zamanda nasıl beni kendine bu kadar çok bağladi onuda bilmiyorum.Sanırim korktuğum başıma geldi. Hiç olmaması gereken birine aşık olmus olabilirmiydim?.

Bu arada kendime gelmem gerektiğini farkettim.Hemen toparlanıp lavabodan cıktım ve bizim masaya doğru ilerledim.Kimseye bisey anlatmiycaktim.Denizin bu mutlu gununde onun mutlulugunu bozamazdim.....

DENİZİN AĞZINDAN;

Anahtar Kelime=AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin