(Medya: Derin (cara delevingne )
Derinin ağzindan;Sabah, sabah başımda dikilen anneme baktım.Bugün okulun ilk günüydü
'Övünmek gibi olmasın ama 11. Sinifa gectim (lise 3)Aslında hiç heyecanlı değildim diğerlerine hic benzemiyordum biraz fazla umursamazdım.Annem odadan çıktığinda yatagima gomüldüm.Sonra tekrar saatimin olduğu masaya baktim alarmım çalıyordu.Elimi masaya uzatip çalan saatimi yere fırlattim. O sırada kapı açıldi Masal ve Deniz aynıanda üstüme atladılar.Anlaşılan bugün bana rahat yok. Masal"Uyan artik uykucuğğ" dediği sırada kalktim ve onlara sıkıca sarıldım.Onları gercekten cok fazla görmemiştim gerçekten çok özledim.Homurdanarak yatagımdan kalktim ve dolabıma doğru yöneldim içinden bir yırtık pantolon ve yarım tshirt çıkartıp üstüme geçirdim sonunda insana benzediğime karar verip odadan çıktım. Masal telefonuyla bütünleşmisti resmen, Deniz de saçını yapıyordu.Masal sırıtarak yanıma geldi ve"Hazırsan çıkalım artık yoksa buraya kök salıcam"dedikten sonra Deniz koşarak kapıya ilerledi"Son gelen çürük yumurtaa!"diye bağırdı çocuk ruhlu arkadasim benim.
Kapıdan çıktık ve yürümeye başladık.Okul çokta yakın değildi ama biz yürümeyi tercih ettik.Yol boyunca Denizin yazin tanıştığı taş çocuklardan bassettik.
................
Okula geldik etrafta bir sürü insan vardı ve hiç birini tanımıyorduk kendimi yabancı hissediyordum." Ayy çok heycanliyimm" diye cırladığında Masala ölümcül bakışlar attim.
Daha sonra gozume takılan bir guruba baktım çoğu siyah giyinmiş ve kaslı çocuklardı otarafa baktığımda sigara içen bir çocukla göz göze gelince hemen önüme döndüm.Çocuk kasli ve kahve rengi gozluydu saçlarida dağınıktı normalde bunu söylemem ama tam bir taş tı ve ilk defa bir erkekten bu kadar çok etkilenmiştim. Masala doğru döndüğümde bana canavar görmüş gibi bakıyordu ,Deniz ise okula girdiğinden beri etraftaki taş çocukları kesiyordu." Sen demi Derin!"diye cırladığında şaşırmış bir şekilde Masala baktım."Senin bunu yapıcağını tahmin etmiyordum Derin sendemi erkekleri kesiyorsun" dedi ve sırıttı gözlerimi devirip ona baktim" Mal mısin Masal erkekleri kestiğim falan yok dalmışım sadece" dediğimde yemem ben bunları bakışı attı. O sırada yaninda hala erkekleri kesen Denize döndü ve önüne bakması için saçını çekti iyki yapti yoksa biraz daha bakmaya devam ederse gözlerini oyucaktım.Deniz çok çapkın bir kız bu yüzden okulda onu korumak bize düşuyor sanırım.Masalın ağzından ;
Okulda Derin ben ve Deniz etrafı keşfediyorduk.Okul çok büyüktü burayı çok sevmiştim Derin Ben ve Deniz aynı sınıftaydık birde yakışıklı arkadaşım Arda vardi ama tatil de işi uzadığı için yarın gelicekti.İlk iki ders seçmeliydi birlikte seçmeli dersleri seçmeye gittik. Ben ilk dersi müzik seçmiştim müzikle aram iyidi ve piano çalıyordum aynı şekilde Derin ve Deniz de müzik seçti Derin gitar çaliyordu,Denizinde sesi gerçekten çok güzeldi.İkinci ders olark ne seçmek istediğimi düşünürken müdür yardımcısı" İsterseniz okçuluk ,yüzme,dans gibi etkinliklerimizde var" dediğinde dansı seçmeye karar vermiştim dans etmeyi seviyordum.Derin okçuluk, Denizde futbolu seçmişti.Derslerimizi seçtikten sonra odadan çıktık. Bugün seçmelilerimiz aynıydı üçümüzde müzik seçmiştik,müzik sınıfına doğru yürüyorduk.Sınıfa girdiğimizde ağzım açık kalmıştı burası gerçekten çok güzeldi."Oha cok guzell!" diye cırladığında Denize bakıp onaylayarak sırıttım.Derine baktığımda gülümsüyordu o çok fazla tepki vermemişti umursamazdi.Sınıf kocaman dı etrafta bir sürü müzik aletleri falan vardi ama pianoyu göremiyordum.Deniz diğer kızlarla kaynaşırken,Derin de gitar çalıyordu.Bende bir kıza piano nun nerede olduğunu sordum. Cam bölmede olduğunu öğrendim.Bölmeye doğru ilerlerken piano sesini duyduM gerçekten kim çaliyorsa çok etkilenmiştim.Kapıyı açtım ve içeri girdim.Piano çalan çocuk gerçekten çok yakışıklıydi, siyah saçlari, açık kahve gözleri vardı siyah tshirt unun icindeki kaslari belli ediyordu ağzım açık çocuğa bakarken çocuk bana ters ters bakıyordu." Görmüyormusun çalışıyorum çık odadan"dediğinde sinirlenip"Burası senin tapulu malın mı?!"dedim ve lafı yapıştırdım."Evet öyle bi sorun mu var?"dediğinde ters ters ona baktım."Hiç sanmıyorum ben bir yere gitmiyorum çok isyiyorsan kendin çık"dedim sanırım gaza geldim."Sen bana az önce karşı mı çıktın?" dediģinde bilmişce sırıtıp"evet" dedim." Hemen bu odadan çık!"diye bağırdığında tam ağzimi aralarken biri bileğimden tutup çekti."Na-napiyorsum!"diye bağırdım.Karşımda mavi gözlü bir çocuk vardi." Hayatını kurtardım"diyince anlamsızca ona baktım."Biraz önce Emircan'a karşı gelmemişmiydin"dedi."İçerideki piano çalan uyuz dan bassediyorsan evet" dediğimde sırıttı."Eğer seni tutup çekmeseydim seni duvara yapiştıra bilirdi bu okulda kimse ona karşı gelemez yok sa sonu kötü olur oyüzden dikkat et!"dediģinde ters ters baktim"Merak etme bana hiç bişey yapamaz kendini beyenmiş bi uyuzdan korkucak değilim dedim ve hızlı adımlarla oradan uzaklaştımGerçekten kendini ne sanıyordu ukala, piçin tekiydi aslinda bunu gidip Derine söylesem direk çocuğa saldırırdı ama ilk günden kavga çıkmasını istemem.
Denizin ağzından;
......
Okul bitmişti gerçekten çok güzel geçmişti.Tabi son dersin matamatik olması dışında.Masal ve Derinle aynı sınıfta olduğum için çok şanslıydım.Müzik sınıfında bir kaç kızla tanıştım gerçekten çok iyi kizlardi okuldaki çocuklardan bassetmiyorum bile 'Hepsi demi taş olur yağğ.Ben de istiyom'diyen iç sesimi durdurmaya çalıştım.Bir de Müzik odasında göz göze geldiğim mavi gözlü çocuk vardı tabi yol boyunca kızalara ondan bassediyordum ikiside"yeter artik!" Diye cırladıklarında sustum.Yolda ilerlerken bir grup piskopat çocuk bir bara doğru ilerliyordu içlerinden biri Derinin bu sabah bakıştığı çocuktu.Derinin gözerini ayırmadan o tarafa baktığını görünce Masalla birbirimize bakıp sırıttık." Bakıyorumda çocukları kesen tek ben değilim"dediğimde ters ters baktı.Masal da gülmekten çatlamıştı.
Bir kaç dakika sonra hepimiz evlerimize gitmek üzere ayrildik.
O sırada biri "Deniz!" diye bağırdığında arkamı döndüm.'olamaz!!' Bunun burda ne işi var gelen eski sevgilim olcak odun Mertti." Senin ne işin var burda" diye bağırdim.Kolumdan sıkıca tutmuş bana yalvariyordu."Lütfen derin bana bir şans daha ver"dedi tutuğu bileyimi daha çok sıkarken canım acıyordu."Hayir seni dinlemek istemiyorum bırak beni" dediğimde dayanamayıp acıdan inledim. Sonra Mertin suratina bir yumruk indiğinde elim rahatlamıştı.'Olamaz!! bu gerçekten oydu mavi gözlü çocuk'Heycandan konuşamiyordum gerçekten çok şaşırmıştım gerçekten benim için birine yumruk atmıştı.Bana dönüp elimi tutu ve beni oradan uzaklaştırdı."iyimisin?" diye sordu."Ben iyiyim asıl sen iyimisin bunu yapmana gerek yoktu ben halledebilirdim"dediğimde sırıttı.Gerçekten çok güzel gülüyordu."pekte hallediyormuş gibi gözükmüyordun." dediğinde güldüm.Evin önüne geldiğimizde çapkınca sırıtıp"Ben Deniz dedim"oda sırıtıp"ben de Yalın biraz geç oldu ama memnun oldum"dediğinde hala sırıtıyorum."Yarın okulda görüşürz" dediğimde oda " göruşuruz diye cevap verdi.
Eve girdiğimde hala sırıtıyordum abime yakalanmadan biran önce kendimi yatağa atmak istiyordum yoksa beni yine sorguya çekecekti. Kimseye yakalanmadan odama girip kapimi kapattim yarın olanları bizimkilere anlatmak için sabırsızlanıyordum.Geç olmuştu en sevdiğim diziyi izledikten sonra kendimi yatağa attim." Yarin zor bir gün olucak" yarin olanlari derin ve masala anlatmam lazimdi bir şok daha "bugün 21 aralik, aglasammi intihar mi etsem bilemedim anlatmam lazimdi yoksa catlardim ben. Derkenn elimin altindaki telefonu gordum kendimi simdi daha iyi hissediyorum. Masali aradigimda yalindan bahsettik fakat sorun deniz'de kiz resmen mert'e saydirdi yalini bi anlattirmadi bile, sonra Derine mesaj attım. Beni dinlemedigi mesajlarindan belliydi. O kadar da degil. Seni takip mi ediyodu lan o" dediğinde yıkılmıştım"sen harbiden salaksin lan beni dinlemek yerine merte saydiriyosun" dedim hakliydim!! Gece sabahlamayi dusunuyordum fakat düşünürken uyuya kalmisim bu inanilmaz utanc verici. Ruyamda cok guzel seyler gordum. Yalinla dans ediyorduk. Ve bu ruya 7 saniyelik filan da degildi. Ama geriye kalan saatlerde aklimdan cikmasini bekliyordum. Aklimdan çıktı artık rahatça uyuyabilirdim. Iyi geceler poncik. Ha bu arada poncik benim ayicigim masalda da bi ayicik var ama derinde yok derin utanmasa yırtık pantolonuna sarılıp uyuyacakti neyse iyi geceler.