Captivi

84 4 0
                                    

* Palma primită presupun ca mi-a lasa urma, dar mai ales ma doare. Christian paraseste incaperea in pasi repezi , dar a uitat un mic detaliu ... nu m-a legat . Hm.. Nu-mi suna bine , el nu e genul de om care uita mici detalii dar in minte cele importante . Ma grabesc sa il dezleg pe Harry , iesim din acel beci si zaresc doi paznici la capătul holului. Harry imi întinde un pistol, apoi il scoate pe al lui de la spate . Ii impusca pe cei doi apoi iesim din cladire, urcam in masina lui si plecam . Opreste , ma trage in poala lui si ma saruta , apoi intinde scaunul pe spate.

- Oh drace !!! Du-te repede pe scaun.. acum !

* Striga si ma da jos de pe el.

- De ce?

* Il intreb, dar in acelasi timp ma duc pe scaunul din dreapta.
- Uite deaia !

* Imi arata oglinda si vad trei masini negre cum ne urmaresc. Un glont ajunge in masina si incep sa tip.
- Rihanna, hai condu tu, iar eu incerc sa ii alung.

- Ce ?!! Esti nebun ?? Am doar 16 ani, nu mi-am luat inca permisul.

- Dar ai terminat orele, urmeasa sa dai orasu . Am incredere in tine ! HAI !!

* Preiau controlul masinii si o duc pe o strada pustie care pare ca duce la o groapa imensa. Deodata observ ca franele nu merg.

- Harry, ce fac acum ?

- Intoarce masina repede !!

* Il aud cum striga si ma panichez mai tare . Masina se rostogoleste , apoi ramane cu capul in jos . Simt o durere mare la ceafa , abea ma misc . Cand deschid ochii vad doar sange in jurul meu . Am auzit masinile oamenilor lui Christian cum pleaca crezand ca suntem morti. Harry se straduie sa ma scoata .

* Cad intr-un somn adânc si vad doar intuneric. Aud vocea lui Harry, dar nu ma pot trezii . Zici ca sunt blocata in intuneric , nu pot iesi oricat de mult as vrea .. e prea ciudat, straniu.. nu-mi place !

Harry : Robert, tu esti frate? Hai repede la aleea aceea de langa prapastie, acolo aproape de fabrica parasita din capat. Urgent !!!

Robert : Bine frate, stai calm !

Heii, cine se ofera sa imi faca si mie coperta pentru cartea asta ? Scrieti-mi mesaj aici sau pe facebook. Facebook-ul cărţii se numeste " Consecinte Wattpad " . Va pup grav :*


Iubire periculoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum